22 November 2010

Kalau Berpacaran with lyrics.wmv

Read more ...

sukan asia (malaysia)

hai...hari saya ingin bercakap pasal sukan asia...di guangzhou china..Malaysia masih belum mampu untuk berada ditempat yang lebih tinggi dalam bidang sukan...inilah pendapat saya...malaysia hanya menyerlah pada beberapa jenis sukan sahaja...seperti squash,badminton (walaupun xder emas)dan yang lain2..setakat hari nie ,malaysia hanya mampu mengutip 5 emas sahaja.....kalau kita lihat pada statistik pingat.....negara china masih berada di tangga teratas....masih tiada negara yang mampu merobohkan tembok mereka....mungkinkah ada penipuan di situ??wallaualamm....malaysia sudah menyerlah dalam sukan komanwel yang tarafnyer lebih rendah daripada sukan asia iaitu sukan kedua terbesar didunia....stakat inin saja lah coretan saya.......byebye...
Read more ...

20 November 2010

hari baru...cerita baru....

hari nie angah ada macam2 citer nak dikongsi...mcm 2yang berlaku ari nie... ada yg wat kenduri ,jamuan rye... tapi yang pling best adalah hari keluarga...hri yang terindah....
Read more ...

18 November 2010

hai.hai.hai

apa kabar sume....hari nie angah nak cakap pasal ape pun tak tau.... oklah bye bye...
Read more ...

17 November 2010

Asrama oh asrama !!!

Angah sekarang nie tgh blajar kat sekolah yang agak terkenal di pulau pinang iaitu                               sekolah menengah sains tun syed sheh shahabudin...
sekolah nie sekolah berasrama penuh ...so semua pelajar kenalah duk kat asrama...
dekat sekolah nie angah terlibat dengan aktiviti pancaragam sekolah yang lebih dikenali dengan nama TUN SYED BAND....
bila dah msuk band nie ,kita kenalah pilih alat yang nak kena main..angah pilih nak main euphonium... korang nak tau camna rupanya alat nie?nanti angah tunjuklah...angah masuk macam2 pertandingan contohnya sbp wind orchestra,kawad formasidan jugak concert band...yang terbaru nie adalah comba... pertandingan pada 26 nov nie.... lawan kat padang kota lama kut?
angah msuk sekolah tu pada tahun 2008,tahun tu band angah menang pingat perak,tahun 2009 menang pingat gangsa dan pada tahun nie kami menang pingat EMAS!!
setakat nie jelah coretan angah.....byebye....
Read more ...

Bermula hari baru..

Hari ini angah cipta sejarah sebagai orang pertama yang ada blog dalam rumah nie... syok giler...tambahan pula hari nie hari raya aidiladha mestilah kita kena gembira,tapi dalam suasana gembira tu mestilah ingat pada yang sedang berduka... betul tak!
Read more ...

SYOKNYA CUTI......

Best sangat bile dah sampai akhir tahun.... tambah2 tahun nie angah ambil pmr.mestilah sangat takut....korang semua plak camna??
Read more ...