29 Disember 2010

ah...rindunyer!!!!

rindu nyer nak main....masih ingat lagi lagu nie....best sangat walaupun sekolah angah jer yang main lagu melayu?hmm...tak per tahun depan kita buat yabg lagi elok tau!!!chaiyok2
Read more ...

nak sekolah!!!!

Ah...malas nyer nak balik sekolah rase macam tak mau balik sekolah la pulak...tapi apakan daya ...belajar mesti diutamakan..nie la gambar waktu ada majlis berbuka puasa kat rumah ustaz saedin akaabah....semua orang kat situ gembira kan...tapi bila angah balik hari ahad nie...mesti ada yang dah pindah pergi sekolah lain...mungkin depa akan dapat menumpukan pelajaran dengan lagi hebat daripada sewaktu berada di soksek..hmmm, kesan kat mak ngan abah sebab depa kena beli macam 2 untuk persekolahan anak2 mereka....hmmm setakat ni jelah coretan angah....
Read more ...

26 Disember 2010

aku.....8a!!!!

Seronok nyer hati bila dah dapat banggakan mak dan ayah....angah dpt semua a dlm pmr....tpi yg x best nyer bile x dpt naik pentas....bukannyer ape....naik pentas bukannye best pun...cuma org akan tau yang kita tu dpt 8a...tpi x kisah la...angah dapat semua a heboh satu merbau pulas....semuanya sebab mak ngah...heboh satu desa aman...semuanya sebab mak angah...abah pulak kata angah nanti dpt rm500 drpd saper xtau...angah x arap ape2 pon utk periksa nie...tpi mak ngn abah dah janji nak bgi kamera...murah pun tak per asalkan ader benda nak dibawa ke wind orchestra...wah...x sabar rsenyer...nak bawak kamera kat n.sembilan taun depan...angah taun depan jadik pengawas...kp...tpi x komfem lgi ...bila angah jadik pngawas...bru angah akan jadik puas...menjadi plajar soksek...hehe...macam la best sangat jadik kp...tambah2 jadik kp band...mesti band kena kutuk byk kli kan...ok lah...setakat nie jer....angah minat cerita oh yeah kat astro warna...best sangat...ader adibah noor,afdlin shauki,sharifah amani,zizan,johan,nabil...ramai lagi..
Read more ...