17 November 2010

Asrama oh asrama !!!

Angah sekarang nie tgh blajar kat sekolah yang agak terkenal di pulau pinang iaitu                               sekolah menengah sains tun syed sheh shahabudin...
sekolah nie sekolah berasrama penuh ...so semua pelajar kenalah duk kat asrama...
dekat sekolah nie angah terlibat dengan aktiviti pancaragam sekolah yang lebih dikenali dengan nama TUN SYED BAND....
bila dah msuk band nie ,kita kenalah pilih alat yang nak kena main..angah pilih nak main euphonium... korang nak tau camna rupanya alat nie?nanti angah tunjuklah...angah masuk macam2 pertandingan contohnya sbp wind orchestra,kawad formasidan jugak concert band...yang terbaru nie adalah comba... pertandingan pada 26 nov nie.... lawan kat padang kota lama kut?
angah msuk sekolah tu pada tahun 2008,tahun tu band angah menang pingat perak,tahun 2009 menang pingat gangsa dan pada tahun nie kami menang pingat EMAS!!
setakat nie jelah coretan angah.....byebye....
Read more ...

Bermula hari baru..

Hari ini angah cipta sejarah sebagai orang pertama yang ada blog dalam rumah nie... syok giler...tambahan pula hari nie hari raya aidiladha mestilah kita kena gembira,tapi dalam suasana gembira tu mestilah ingat pada yang sedang berduka... betul tak!
Read more ...

SYOKNYA CUTI......

Best sangat bile dah sampai akhir tahun.... tambah2 tahun nie angah ambil pmr.mestilah sangat takut....korang semua plak camna??
Read more ...