29 Disember 2010

ah...rindunyer!!!!

rindu nyer nak main....masih ingat lagi lagu nie....best sangat walaupun sekolah angah jer yang main lagu melayu?hmm...tak per tahun depan kita buat yabg lagi elok tau!!!chaiyok2
Read more ...

nak sekolah!!!!

Ah...malas nyer nak balik sekolah rase macam tak mau balik sekolah la pulak...tapi apakan daya ...belajar mesti diutamakan..nie la gambar waktu ada majlis berbuka puasa kat rumah ustaz saedin akaabah....semua orang kat situ gembira kan...tapi bila angah balik hari ahad nie...mesti ada yang dah pindah pergi sekolah lain...mungkin depa akan dapat menumpukan pelajaran dengan lagi hebat daripada sewaktu berada di soksek..hmmm, kesan kat mak ngan abah sebab depa kena beli macam 2 untuk persekolahan anak2 mereka....hmmm setakat ni jelah coretan angah....
Read more ...