20 Mac 2011

PeRbEzAaN LeLaKi dAn pOmPuAn.....

angah x tau pasaipa nak tulis pasal benda nie....tpi angah nak citer la ckit...

  • org pompuan slalu kalau nak kuar rumah mesti pakai minyak wangi atau bedak..(kenapa ???)
  • org pompuan slalu (kalau yang pakai tudung)perbetulkan tudung dia sampai nampak cantik...(bukan ke tudung tu untuk tutup aurat???)
  • org pompuan kalau cakap dengan lelaki dlm henpon mesti jadi mcm gedik ckit...
  • org pompuan jgak suka pkai bju yg ketat sedangkan dia pakai tudung!!!

  • org laki plak x kisah klu pkai minyak wangi ke x...
  • org laki x pkai tudung!!
so...ini jelah yang angah nak tulis...nanti angah update lagi...dengan perbezaan yang lebih banyak....klu sapa yang x setuju dgn benda nie...angah x kisah sebaba angah tulis untuk seronok jer....(????)
Read more ...

KeKeNyAnGaN Di kFc...

nilah gambar sewaktu di kfc..kulim...mana angah????angah tengah ambik gambar!!!gambar diambil sewaktu makan kat kfc(memanglah)dalam perjalanan nak hantar kakak angah ke politeknik .Politeknik tuanku sultanah bahiyah...
sedap nya ayam nie..heheheh
inilah keluaarga angah yang paling sporting...paling hebat....macam2 lagilah!!!
Read more ...

19 Mac 2011

My FaMiLy cAr.....

Inilah keta abah angah...
Cantik tak..?keta nie jenama dia TOYOTA COROLA...


nie plak time dalam kereta..

dalam perjalanan ke pekan kulim...hehehehe saje jer nak citer kat cnie....yang bju pink nie....adik angah....
Read more ...

18 Mac 2011

hatiku berdebar..

berita yang angah terima betul betul membuatkan angah rasa macam orang yang pa;ing bertuah dalam dunia nie....berita apa ?adalah...hmmm bila angah tau tau jer yang dia comfirm....wah angah rasa dunia nie angah yang punya...akhirnya dia setuju jugak....setuju apa?
adalah ....hmmmmm macam mana angah nak hadapi kehidupan bila dah balik asrama?macam mana ha?dah la kat sana ada lagi macam2 dugaan....kuat kan iman encik khairil oi...okeh....akhirnya angah sudah boleh melawan nafsu....?nafsu laki2 ada 1,nafsu pompuan lak ada 9 ....so angah kena jaga pandangan mata supaya tidak terpikat dekat org len....ops......sajer jer wat citer...hehhhehhmmm.....lagi beberapa hari jer nak p skolah...rase macam nak pindah p skolah biasa tpi nak wat camna.....angah ada satu tugas yang penting iaitu FESTIVAL WIND ORKESTRA SBP DAN KLUSTER 2011...hmmmmm angah nak p sana dan mencari lenih ramai kawan....hahhahahha next place is....SEKOLAH SULTAN ALAM SHAH...hmmmmtahun lepas kat SEKOLAH DATO" ABDUL RAZAK...kat negeri sembilan...tahun sebelum tu lak kat SEKOLAH MENENGAH SAINS SULTAN HAJI AHMAD SHAH...kat kuantan..so angah dah p merata tempat.....klu hampa suma nak merantau kenegeri org len....masuk lah TUN SYED BAND...(ceh....promote la plak)apa-apa pun ingat lah bahawa sekiranya kita sudah susah....masih ada orang yang lebih susah daripada kita....dan lihatlah dunia sepuas-puasnya...kerana ia akan hilang sekelip mata jika MAHA BERKUASA mahu melenyapkan nya.....
Read more ...

17 Mac 2011

cerita...

angah dulu ada sorang kawan....kmi nie rapat sgt tpi dia nie pompuan....kami berdua dah berkawan lama dah...tpi x tau camna boleh lost contact....hmmmmmdulu selalau jumpee dia....waktu tu angah duk kat beruas,perak....umah dia dekat la jugak ngn umah angah...cuma kena lintas jalan jer....mcm mana nak jumpe dia balik ha?
Read more ...

16 Mac 2011

hmmmm.....

akhirnya segala rahsia sudah terbongkar!!!!rahsia apa?adalah....hmmm...tapi dalam dok sibuk 2 berahsia nie...kesian kat negara jepun tu....tsunami,gempa bumi,nuklear.....so nampaknya impian angah nak pi sana sudah terpadam...nampaknya angah kena pilih tempat lain utk meneruskan pelajaran...hmmm...cuti dah nak abis....lepastu budak band kena tunggu utk wat persembahan waktu ary memanah kebangsaan...malas nya nak pi...tpi nak wat camna......kena pi jugak lah...ehmmm....nasib baik waktu balik umah nie angah dapat nerita yang best...yang mengubah seluruh hidup angah...nak tau apa dia????x payah lah...nanti korang tau sendiri...
Read more ...

14 Mac 2011

music is a part of my life....

muzik adalah salah satu daripada kehidupan angah.....
gambar ini adalah sewaktu angah menyertai pertandingan concert band..di pulau pinang
Read more ...

13 Mac 2011

Senarai lagu TUN SYED BAND

Antara lagu yang pernah dimainkan

  • Ride
  • Persistence
  • Kurik Kundi
  • Ascentium
  • Permaidani
  • Lord of the rings
  • Gemilang
  • Malaguena
  • Westport overture
  • Fire dance
  • Katak lompat
  • Simply the best
Read more ...

11 Mac 2011

bosan nya hidup!!!!

hmmm.....pejam celik pejam celik dah form 4 dah pon....bosan....tambah2 klu jadi kp...hmmm....nasib minngu nie boleh la nak rehat ka umah....boleh jumpa kwan(bantal)....wind orchestra dah dekat....minggu depan bukak sekolah ada memanah kebangsaan plak...memang sibuk...so angah ada alasan pasaipa exam dapat teruk...heheheh...dengan bertambah nya pelajar bru maka bertambah la kawan yang angah dapat...dah la jadi ketua exco kebajikan....pastu kena tolong depa bli tiket bas plak...hish..
Read more ...