18 Mac 2011

hatiku berdebar..

berita yang angah terima betul betul membuatkan angah rasa macam orang yang pa;ing bertuah dalam dunia nie....berita apa ?adalah...hmmm bila angah tau tau jer yang dia comfirm....wah angah rasa dunia nie angah yang punya...akhirnya dia setuju jugak....setuju apa?
adalah ....hmmmmm macam mana angah nak hadapi kehidupan bila dah balik asrama?macam mana ha?dah la kat sana ada lagi macam2 dugaan....kuat kan iman encik khairil oi...okeh....akhirnya angah sudah boleh melawan nafsu....?nafsu laki2 ada 1,nafsu pompuan lak ada 9 ....so angah kena jaga pandangan mata supaya tidak terpikat dekat org len....ops......sajer jer wat citer...hehhhehhmmm.....lagi beberapa hari jer nak p skolah...rase macam nak pindah p skolah biasa tpi nak wat camna.....angah ada satu tugas yang penting iaitu FESTIVAL WIND ORKESTRA SBP DAN KLUSTER 2011...hmmmmm angah nak p sana dan mencari lenih ramai kawan....hahhahahha next place is....SEKOLAH SULTAN ALAM SHAH...hmmmmtahun lepas kat SEKOLAH DATO" ABDUL RAZAK...kat negeri sembilan...tahun sebelum tu lak kat SEKOLAH MENENGAH SAINS SULTAN HAJI AHMAD SHAH...kat kuantan..so angah dah p merata tempat.....klu hampa suma nak merantau kenegeri org len....masuk lah TUN SYED BAND...(ceh....promote la plak)apa-apa pun ingat lah bahawa sekiranya kita sudah susah....masih ada orang yang lebih susah daripada kita....dan lihatlah dunia sepuas-puasnya...kerana ia akan hilang sekelip mata jika MAHA BERKUASA mahu melenyapkan nya.....

5 ulasan:

  1. terharu gila dengar nasihat encik khairil...amboi, promote sekolah sndiri nmpak?? oklah..main eupho leklok...jgn tertelan sudah...jga nafsu...

    BalasPadam
  2. laki ad 1 nafsu 9 akal....
    perempuan ad 9 nafsu 1 akal...
    adik punye fakta salah...

    BalasPadam
  3. nafsu encik khairil ad 9..hahaha...

    BalasPadam
  4. gatainya adikku sowg nii,...nak kena dh nie..

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.