8 Julai 2011

Happy....hidupku....

Assalamualaikum...dan salam sejahtera......skang nie angah rase happy...(gembira) sebab mcm2 yg angah nak dah tercapai...selain tu apa yang berlaku keatas diri angah juga sudah cukup membuatkan angah gembira....bila terkenang kan benda nie balik...1st thing adalah...angah bru ker lepas habis kawad formasi peringkat kebangsaan pusingan kelayakan .....yang berlangsund di stadium universiti sains malaysia...,penang....angah gembira sebab latihan selama 5 hari terbalas dengan persembahan terbaik...pada mlm tu....walaupon skol angah x menang...tpi angah puas malam....tu ...rasa mcm nak nangis time kawad....tpi naseb bek boleh control..

ni la gambar rasmi pertandingan tu...
ringkasan utk pertandingan nie...NATCOMP.....Irsyad Fahim
pertandingan nie lah yg paling best dlm byk2 pertandingan yg angah sertai...meskipun kami kalah ..tpi ia merupakan satu peristiwa yg bermakna kepada TUN SYED BAND.....dah la sekolah angah jer yg majoriti melayu....hmmm.....seriously....angah akan nagis bila teringat pasal benda nie......


next....story....
skang jugak angah rase genbira sebab kehadiran angah di SOKSEK....mula dirasai..oleh junior ,senior mahupun cikgu...hhmmm....semenjak angah jadi pengawas...semakin ramai yg mula menunjukkan rasa respek dekat angah....syok sgt...!!!!
walaupun macam nie.......ada jugak benda yg sedey...perlu citer ke..?(rasanya x yah la....)

next......
angah gembira sebab cuti nie a.k.a.(PBM yang sangat sekejap....)angah boleh ber"chatting"dengan org yang paling istimewa....hehehe......so...hubungan kami menjadi lebih rapat setiapa kali angah blik rumah....walaupun kami berlainana sekolah tpi angah rasa mcm dia selalau berada d sisi angah....

so....skang nie kehidupan angah dah ok kut....tpi jgn lupa bahawa setiap perlakuan kita ada cctv yang sentiasa merakam perbuatan kita..........siapakah pemilik cctv tu...?hanya DIA yang tahu........sekian cerita nagh untuk pbm kali ini jgn lupa utk....tgk fb angah......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.