9 Julai 2011

perhimpunan bersih....??????

apa nie.....???bersih2 apa...??bersih rumah..?

owh...perhimpunan haram.........sengaja nak huru-harakan negara...???siapalah penganjur perhimpunan haraam nie...sesak satu kl....huh....serius angah nak kata yang angah x suka.....dah la menyebabkan macam2 masalah....ish3..kenapalah ada jugak orang yang sanggup nak buat kacau kat negara sendiri.....klu angah jadi perdana menteri....angah nak suruh polis tangkap sume yg terlibat..pastu tanam hidup2...!!!!!!baru padan muka.....klu nak wat perhimpunan pon ..buat la dekat laut ker...padang yg luas ker...nie buat kat pusat bandaraya......macam mana orang malaysia nak meneruskan kehidupan pada hari nie...?arggghhh angah rasa sedih sebab negara malaysia akan hilang title negara paling aman kat dunia..(yer ke malaysia dapat title nie..?)

naseb bek pihak polis dah bertindak cepat dengan membuat sekatan jalanraya....polis memang terbaeekkkk(ayah angah kan polis....!!)tpi masalah tetap x dapat diselesaikan.....memang lah kat negeri lain x terlibat..tpi kl kan ibunegara....so ...ia mencerminkan seluruh negara...kalau kl pon dah jadik camni....camna lak klu kat negeri lain......malu kot kalau pelancong asing datang ..pastu hebahkan benda nie kat negara depa...lepas habis jatuh maruah negara..........arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.................nilah gambar bersih tu....bersih ke...?


 ni satu lagi gambar dia.......
 nilah poster tentang bersih nie....

sejujurnya angha x suka....x suka....!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.