19 Ogos 2011

RaYa DaH nAk dEKaT..

assalamualaikum...hari nie angah bru blik rumah..hahah....tadi blik pukul 2..lepas sembahyang jumaat...lepas tu parents bawak pergi bli baju raya.....syok sgt...!!!tahun nie angah nak dua baju raya....satu kaler ungu...


kiranya mcm baju nie la...tpi angah punya tu beli kat kedai lim....tau ker..?kedai lim kat pekan lunas kowt...?pandai2 lah korang cari......lepastu angah pergi beli seluar jeans plak...kononnya tema tahun nie jean dan melayu...heheheseluar jean kaler hitam....


macam nie lah kut...tpi satu jerlah....hmm..lepas tu angah nak bli bju jubah plak....x bli lagi....hmm..nanti angah nak pakai jubah tu dengan seluar jean...pakai kopiah dgn kasut sukan....ok ker....?????hahha...angah x kesah apa korang nak kata....asalkan angah selesa dgn apa yg angah nak pakai.....hehehe....rasa penat sgt...bru blik...dah kena pegi berjalan2...naseb bek kat kulim ngn kuala ketil ja....x la jauh sgt.....hmm.....oklah sampai sini jer angah nak tulis.....satgi nak berbuka plak....ok....assalamualaikum...


*kepada sesapa yg x posa tu x boleh raya tau...!!!!!

6 ulasan:

  1. maknanya abg khairil x boleh puasa la???

    BalasPadam
  2. nie pasaipa plak..?boleh la ...!!!!

    BalasPadam
  3. silap2...

    mknanya abg x leyh rya la ni??

    org x puasa x leyh rya kan???

    BalasPadam
  4. larh...abg posa penuh la...!!!!yg x penuhnya azirah kan...?

    BalasPadam
  5. eloeloelo....Azirah posa penowh okeh???
    X tinggal lgi..
    abg khairil 2 la..ingat azirah x tao??
    org balek skola smayang tr0s..
    ni singgah k00p dulu...
    h0h0h0h0...

    BalasPadam
  6. mana ada..!!!azirah tu yg x posa...sebab selalu beli roti kat koop..!!!

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.