26 Ogos 2011

SaKiT hAtI....!!!

ASSALAMUALAIKUM...


.sekarang angah berada di rumah...!!!!best sgt sebab angah akana cuti seminggu sempena raya...!!!!!tpi walau pun angah rasa best...tpi angah sakit hati sebab apa...?????


sebab mcm2...first skali kamera angah hilang time fire drill....



nie lah kamera angah yg hilang tu...
sedih sgt...!!!!kamera nie pemberian mak ngn ayah angah sebab angah dapat 8 a....tiba2 boleh hilang...!!!!!sedih sgt...!!!!

tpi pencuri dia dah dapat...!!!!bagus sgt...!!!terima kasih kat semua kp......dan semua yg terlibat termasuk....(Fikri Sahari,syazwan,azirah....sebab dah naikkan semangat angah utk terus hidup tanpa kamera...!!!)

kepada pencuri tu...walaupun hang tu junior tpi hang jgn lah curi brg org lain...!!!tambah2 senior punya barang..!!!!

benda kedua yg tak best...

semalam...waktu angah tengah lena tidur...dengan sejuknya...!!!!selimut tebal...!!!


tiba2 ada org kacau..!!!!depa buat tarian kat sekeliling katil angah...!!!!apa nie...?tiba2 nak puja angah...?dah hilang akal ka...?lepas tu boleh plak depa tarik katil p kat tempat len...?lepas tu "angah"pon bangun ...depa semua lari....dasar pengecut.....hmmm...angah tau sapa depa sume tu....depa tu batch angah sendiri...dasar...........tpi tak apa lah....sebab raya nak dekat....(angah nak maafkan depa tak..?).....

lagipun depa2 nie memang suka buat kacau....hmmm..malaslah nak pikiaq pasal benda nie...yg pasti angah bahagia dengan hidup angah bersama org-org tersayang...

*selamat hari raya...maaf zahir dan batin...kepada mereka2 tu ntah la...

4 ulasan:

  1. yg fisrt tu oke lagi...yg second tu pelik sikit....(^_^)

    BalasPadam
  2. tu la...
    yg pasti abg x suka...!!!!

    BalasPadam
  3. yup2..
    yang first okey..
    yang second tuh..
    huhu..:)

    BalasPadam
  4. tu la...saya pon x tau ..pasaipa mereka buat camtu..?

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.