28 Ogos 2011

SaLaM LeBaRaN..


Assalamualaikum....selamat hari lebaran..!!!!huhu...tinggal beberapa jam lagi ramadhan nak pergi...macam mana dengan ibadat korang...?dah buat dengan cukup ker...?


dah berjaya rebut malam  yg lebih baik dripada seribu bulan...?hmmm....harapannya semoga korang dah dapat la kan...

raya nie apa yg angah dapat...?

first skali....


second....


third....


fourth...


wah...!!!!angah dapat 2 pasang baju.....tpi tahun nie x bli kasut sebab kasut lama angah ada lagi...bru beli bulan lepas...



kasut tu kira mcam nie lah....style tak..?

hmm....tahun nie angah dapat byk kad raya....


tpi angah nak berterima kasih dekat sorang budak nie....dia bru form1 tahun nie....rasanya dia sorang jelah form1 yg rapat dgn angah...siapakah dia tu...?????


nie gambar dia...!!!


kalau nak tau...dia nie adik Fikri Sahari....siapa Fikri tu...????Fikri tu adik angkat angah la...!!!huhu...dia bagi kad raya kat angah ....tima kasih byk2....!!!


ok...kampung angah ada dua....dua2 kat kedah...!!!!
first skali kat....


second plak..kat..


nampak  ker tulisan tu...?tulisan tu tulis...merbau pulas...

so kampung angah satu kat utara kedah....satu kat selatan kedah...

hehe...


tpi cuti raya nie siikit sgt...!!!!!

seminggu jer sekolah angah bagi....yerlakan sekolah pandai....(betui ka..?)betui la....


sekolah paling hebat tahun nie...!!!!

hehe

oklah setakat nie jer lah dulu...kepda sapa2 yg boring tu boleh tgok blog adik angkat angah sorang nie...

nie link dia..

sekian..

*kepada sapa2 yg nak komen komen lar...klu yg nak bagi cadangan....boleh tulis kat ruangan chat...!!!!

......

2 ulasan:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.