23 November 2011

Saya x suka semua nie...!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera....pertama sekali...angah nak ucapkan sekalung tahniah kepada pasukan Bola sepak negara....sebab dah berjaya membawa pulang pingat emas buat kali kedua berturut-turut....hmm...Malaysia semakin hebat....tahniah Malaysia...nampaknya Sukan Sea pon dah melabuhkan tirai....
so tak payahlah.....kita berlebih2 sangat kan...?

Okaylah......sekarang nie angah nak bagitau semua tentang apa yg berlaku depan mata kita...apa dia......?

Mari kita saksikan..
.....................................................................................................................

Penghinaan Terhadap ISLAM


Permainan  yg secara terang-terangan menghina Nabi kita dan isterinya,Aisyah..



X sanggup angah nak tengok.......gambar2 macam nie dah banyak kat Facebook.....


Secara rahsia...mereka menghina Nabi dan tanah suci kita...


Apakah..?takkan tandas pon mereka sanggup buat ...?Astagfirullahhalazim......


Tatu tulisan ini..? Nampaknya mereka sudah hilang akal....sanggup.....


ish3...


Kalau boleh...banyak lagi penghinaan yg angah nak tunjukkan........angah sangat sedih...bukan apa....sebab mereka dah permainkan apa yg kita cintai.....Rasullullah......angah sangat kecewa....angah harap...Allah akan turunkan balasan yg setimpal......kalau tak turunkan sekarang...tengoklah kat akhirat nanti....

*angah tak tau kenapa emotional sangat....

.................................................................................................................

Kejayaan Tun Dr Mahathir...

Angah nak update pasal tokoh yg angah sanjungi iaitu.....perdana menteri Malaysia yg keempat....

Sepanjang pentadbiran beliau...Malaysia terus membangun..sehingga ke tahap yg lebih baik....beliau telah membawa Malaysia ke satu tahap yg membanggakan dengan segala usaha......
Yang paling membanggakan adalah kejayaan beliau dalam membina infra struktur yg paling menonjol sehingga membuat seluruh dunia tertumpu kepada negara kita...




Ini dia...bangunan berkembar tertinggi di dunia...hasil ilham daripada seorang yg bijak....iaitu...DR M..



Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur...antara salah satu lapangan terbang termoden di dunia..


Koridor Raya Multimedia......yg menjadi kebanggaan rakyat Malaysia..



Sebuah lagi infrasruktur yg berjaya dibina..

 

Jambatan Pulau Pinang...antara jambatan yg terpanjang di dunia...


Sesungguhnya....Malaysia yg kita cintai ini....takkan menjadi sebegitu moden tanpa pemimpin yg mampu mentadbir seperti beliau....sesungguhnya...perletakan jawatan beliau sebagai Perdana Menteri Malaysia suatu ketika dulu...telah menyebabkan ramai rakyat yg berasa sedih.....kerana pemimpin yg disayangi sudah tidak mahu memimpin...

.............................................................................................................

Sekian dari angah...kepada sesiapa yg dah baca tu...sila komen dekat bawah nie...
bukan apa....angah cuma nak tahu apa reaksi korang tentang entry nie...







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.