29 Julai 2011

tsb...terbaekkk..

assalamualaikum.....ok..rasenyer dah lama x update kan..?kali nie angah nak citer pasal...band.....huh....angah rase band tahun nie paling family......memanglah tiap2 tahun family...tpi ke"family"an tu sangat ketara taun nie...tgok jerlah kat gambaq dlm fb angah ...mcm2 kan...? taun depan batch angah plak yang akan menerajui band....wah.....rasa macam bru smalam jer masuk band...tetiba dah jadik mt..(majlis tertinggi...)setiap kali angah tgok gambaq waktu wind okestra.....kawad formasi....apa2 lagi lah pasal band angah sebak....angah rasa macam nak menangis....sebab apa...???sebab angah sayang band sgt2...!!!!angah x mau berpisah dgn band...angah rse angah x tau nak wat apa bila dah bersara....(habis spm da....)nie antara gambar yang buat angah sebak.....



Inilah geng tsb 2011



nie plak time wind okestra 2010.....tu kak saswani...


nie adalah time wind okestra taun nie....kat ssp....


ini plak geng tun syed band 2010....


nie plak time wind okestra 2008



huh....semua gambaq nie dah buat angah rasa sedih....nskang nie angah bru form4.....blum form 5 lagi....
angah harap tun syed band x kan lupakan angah sebab angah x kan sekalai2 lupakan tsb....

I BAND ,I SOUND ,I FAMILY....ALWAYS IN MY HEART.....
Read more ...