6 Ogos 2011

AnGaH PaLiNg sUkA KaWaD...!!!!!!!

sekarang jam meninjukkan jam pukul 3.40 ptg....ini brmaksud lgi beberapa jam je lagi untuk berbuka pose....skang angah nak citer pasal apa yg angah rindu,paling teringat dan pling sedih bilpikir balik pasal benda nie...iaitu KAWAD....FORMASI....

Ini antara gambar bgi event nie.....


ni gambar angah,fikri sahari kat tgh tu,pastu gambaq auni ngn aris...
gambar nie diambil di sekolah sukan mutiara impian...waktu tu kena kawad....yg sertai benda nie hanyalah form4 ngn form2....best la jgak walaupun kena wat persembahan SPONTAN....!!!!





keempat2 gambaq nie diambil di stadium....wow stadium tu.....!!!waktu nie tgh latihan....kena buat persembahan pada waktu malam lak tu..!!!nie dekat PERASMIAN KEJOHANAN SUKAN PEJABAT2 KEWANGAN NEGERI DAN PERBENDAHARAAN SEMALAYSIA...
beberapa hary tu ...band angah masuk paper pasal event nie...walaupun muka angah takder...tpi angah rasa bangga la jgak dpt masuk paper...(band)....bgi sesapa nak tgok video kawad malam tu boleh lah tgok kat sini..klik kat sini..tun syed band marching



yang nie plak waktu persembahan kat sekolah..persembahan utk org endon yg nak mai kat sekolah angah...kononnya nak melawat ...persembahan nie lepas pertandingan so mungkin rasa letih kut lepas buat persembahan ne....hmmm....punyalah penat nak kena tggu org tu datang...next



yg nie lak gambaq dekat PUSAT KOKURIKULUM NGERI PULAU PINANG...terkejutkan...? sebenarnya pusat tu dekat belakang sekolah angah je....so...klu kmi nak wat latihan dekat situ x perlu kuar kut pintu depan...laluje kat belakang...latihan yg dinuat mmg sgt penat..tpi sebagai ahli tsb yg tegar..angah tetap akan rse best...walaupun kena marah byk kli sebab kawad salah...angah tetap nak terima kasih dekat semua yg menjayakan kawad utk taun nie...so....

sebagai kesimpulannya..angah x kan lupa jasa senua pihak yg terlibat dlm kawad nie...esspecially pemilik blog nie NATURAL....
dia telah membuatkan angah berasa happy dan gembira bila angah nak kawad...hehhehe

sekian...

*sila komen dan follow angah....
Read more ...

TeMaN TeRbAIk...

Assalamualaikum...hari nie lak angah nak teruskan tentang kawan atau teman yg terbaik..yang telah buat angah rasa happy...setelah angah cerita pasal FIKRI SAHARI,ATIKAH,RUHAMIE,AZIRAH,dan NIRANJANI...sekarang angah nak citer la plak pasal mereka2 nie...walaupun apa yg angah tulis nie x seberapa tpi angah harap mereka dapat memahami apa yg angah nak kata kat sini.... orang yg pertama...




NORZUANI

nama dia norzuani..dia seorang yg sangat lemah lembut...dia disukai seseorang...!!!angah baik ngn dia sebab dia band..dia seorang pemain french horn....



FARAH INTAN NAILAH

nama dia panjang tpi dia nie angah panggil fina...dia seorang yg baik..angah selalu kutuk dia macam2 tpi dai buat mukla selamba jer...hmm.....dia nie pemain horn....dia bru form 2....
 so stakat nie jer lah dulu...angah ada satu benda lagi nak citer tpi kat entry len la plak...!!!!! sekian...

*kepada sesap adha baca tu bgi la komen...angah nak tau jgak apa perasaan korang..!!!!





Read more ...