19 Ogos 2011

FILEM TERBAEKKKKK...

SALAM..1 MALAYSIA.....


angah suka tgok filem....filem hindustan.,filem melayu..,filem mat salleh..,apa lagi..?sume angah suka asalkan filem tu menepati citarasa angah.......angah x suka sgt citer pasal perang...pasal politik...bukan apa..sebab filem tu ,asih belum sesuai dgn angah.....nanti bila angah dah koje baru angah hadamkan filem mcm tu.....


antara filem seram kesukaan angah adalah...


                                


                              


5buah filem nie sangat best....dah la takut.....kalau tgok sengsorang mesti dah pengsan....angah nie bukan la berani sgt tpi boleh lah...klu nak...tgok sengsorang tu x payah la....angah akan tengok bersama family....hehehe


antara filem komedi yg angah suka lak adalah....


                                    






           


walupun antara filem nie ada yg mempunyai unsur2 seram...tpi unsur lawak lagi menonjol...(mcm pengulas filem la plak..?)..........filem senario......best........filem apa lagi..?entah la..


antara filem imaginasi yg angah suka plak.....




           




          




filem mcm nie walaupun di luar jangkaan kita...tpi best...filem mcm nie sgt best sebab walaupun kos nak buat dia tinggi tpi hasil dia berbaloi.........semua filem nie berjaya.....so...angah suke semua filem nie.....


so stakat nie lah dulu angah cerita pasal filem...lain kali angah cerita pasal filem hindustan...atau yg dari luar negara.....




*walaupun ada filem dr luar negara...tpi filem malaysia tetap no 1...!!!!!!


Read more ...

RaYa DaH nAk dEKaT..

assalamualaikum...hari nie angah bru blik rumah..hahah....tadi blik pukul 2..lepas sembahyang jumaat...lepas tu parents bawak pergi bli baju raya.....syok sgt...!!!tahun nie angah nak dua baju raya....satu kaler ungu...


kiranya mcm baju nie la...tpi angah punya tu beli kat kedai lim....tau ker..?kedai lim kat pekan lunas kowt...?pandai2 lah korang cari......lepastu angah pergi beli seluar jeans plak...kononnya tema tahun nie jean dan melayu...heheheseluar jean kaler hitam....


macam nie lah kut...tpi satu jerlah....hmm..lepas tu angah nak bli bju jubah plak....x bli lagi....hmm..nanti angah nak pakai jubah tu dengan seluar jean...pakai kopiah dgn kasut sukan....ok ker....?????hahha...angah x kesah apa korang nak kata....asalkan angah selesa dgn apa yg angah nak pakai.....hehehe....rasa penat sgt...bru blik...dah kena pegi berjalan2...naseb bek kat kulim ngn kuala ketil ja....x la jauh sgt.....hmm.....oklah sampai sini jer angah nak tulis.....satgi nak berbuka plak....ok....assalamualaikum...


*kepada sesapa yg x posa tu x boleh raya tau...!!!!!
Read more ...