21 Ogos 2011

jambatan gantung terpanjang dunia di smstsss

nak tgok jambatan gantung...>? mai tgok sini...


jambatan gantung terpanjang dunia di soksek
Read more ...

SesUnGgUhNyA DIa mAhA KuAsA...

wah....rancak tak tajuk entry nie...?sebenarnya angah x mo update blog nie lagi....yerlah dah tiga kali update....tpi sebab ada org yg suruh update ...angah pon update la...nie budak yg sruh angah update..  




.BUDAK CLEOPATRA


Ok harinie angah nak citer pasal raya ...


bila time raya nie mesti ada mcm2..


..

yang nie mesti ada....tpi rasanya taun nie x buat kut..????mungkin sebab selalu ramai yg mati..??

semua orang akan serbu kedai perabot...kononnya nak beli perabot baru...sempena raya....


oranag ramai akan berpusu2..ke kedai baju...sebab nak beli baju raya....tpi bukannya sepasang....tpi 3..4 pasang...


tak kurang jugak yg beli kereta baru...kononnya nak menunjuk2 kat org kampung ...


lebuhraya akan jadi sgt penuh...maka syarikat lebuhraya akan bertambah untung...??


byk kemalangan yg berlaku...org lain bergembira...kita pulak bersedih...


lambakan mercun...utk budak2 melayu....lepas tu jadi la mcm nie...


jari tinggal berapa je...


bazar raya akan penuh....padahal org lain duk buat sembahyang terawih...??


sembahyang terawih....?


pagi raya...dapat duit raya....


tetapi...jgn lupa ingat org yg dah tiada...selalu lah menziarahi nya..

*kepada AZIRAH HALIM...DAN SESAPA SAJA....ingat lah bahawa mungkin raya kali nie raya yg terakhir bgi kita...oleh itu...jaga diri anda....dan ingat bahawa nyawa anda boleh hilang pada bila2 masa saja...

sekian dri angah..

Read more ...