29 Ogos 2011

FILEM TERBAEKKKKK.......2

okeh.. 
..angah tengah bosan nie...so...angah nak citer pasal 10 filem lagi...!!!yg angah suke...

angah memang suka tengok filem...tambah2 filem yg best...(sapa x suke...) 

filem hindustan pertama...

filem nie best sebab cerita ngn lagu dia best..


dah lama x tengok filem nie..
rasenyer waktu kecik2 dulu....best sgt...sebab cerita dia sedih..


filem nie pon best...sebab dia pasal 2 zaman....maksudnyer waktu kecik ngn waktu dah besar..


nie plak filem yg paling best...angah suker sgt....sampai x lepas nak tgok filem setiap hari...!!!!
cerita pasal kelahiran semula...angah x percaya pon tapi sebab best sgt...lagu dia paling angah suke...!!!


cerita nie pon best gak...!!!

kalu tadi pasal filem hindustan...skang lak filem jepun...!!!



filem nie best...sebab dia citer pasal budak jahat...yg menjadi budak baik setelah masuk band...!!!
pastu boleh tgok cara depa berlatih...bestt....!!!!


citer nie pon best gak...!!!

YAMADA TAROU

best sebab citer pasal kehidupan di sekolah elit...(macam angah la plak...)

hmmmm....itu jerlah filem jepun yg best pon...lepas nie filem barat plak...!!!


best walaupun bru tgok tahun nie...!!!!


yg nie be'st sebab lagu dia sgt best...!!!!!!!!
kepada budak band faham2 la...!!!

tpi walaupun filem 2 nie menarik...best....tpi filem malaysia pon x kurang menarik gak...!!!
hmmm...sekarang nie angah nak tgok filem MAGIKA.....angah x tgok lagi...
hari tu dah tayang kat astro dah..tpi angah x da kat umah...angah duk kat asrama....!!!!
sedey kan...tpi x pa la...
aslkan kalau ada rezeki angah akan dapat tgok filem tu...
sekian....

*nantikan entry artis terbaik dan artis ter"x "baik...!!!

Read more ...

SaHaBaT Ku....

assallamualaikum...
hari nie angah nak citer pasal kawan angah sorang nie.. ....

sebenarnya angah dah citer dah pasal dia tpi...angah nak citer lagi...pasaipa...?

ada la...


nie lah dia...kalau nak tau ...angah dah buat entry pasal dia tpi sikit jer...

sekarang angah nak citer yg angah banyak persamaan dengan dia...


  1. angah ngn dia sama kelas sejak form3 lagi...angah ngn dia kelas 3 cendekia ngn 4 intelek...
  2. angah ngn dia sama2 budak band...sama2 budak bases....................................................
  3. angah ngn dia selalu kemana2 bersama sehingga tercetus gosip hehehehhehehe ................
  4. angah tau rahsia dia...dan dia tahu rahsia angah..hehehehehehehehehehehehehe..................
  5. hmm.......angah selalu ngn dia bila nak pegi kelas fizik orkelas bio or kelas komputer..
  6. dalam lab komputer angah ngn dia akan duduk sama2 padahal komputer len banyak agi...
  7. hmmm...angah ngn dia sama2 pengawas...dan kami akan selalu pergi bersama2 kalau ada mesyuarat....
  8. kalau ada apa2 berkaitan band  atau muzik yg disebut dlm kelas...kami dua akan vibrate dulu..
  9. kalau ada latihan band...angah ngn dia jadi cam x rapat sgt sebab dia akan lebih rapat ngn org len..(tpi x kesah pon..)
so....anagh nak ucapakan selamat hari jadi...!!!!


hmmm....kenapa angah buat entry untuk..dia..?sebab besday dia angah x bgi apa2...masa majlis hari tu...

tpi syokkan Aqilah oiiii...dapat mcm2 malam tu..
dah la yg dijemput pon x ramai...!!!!!!hmmmmmmmtpi mlm tu best la jgak sebab mlm terakhir sebelum nak balik raya..tiba2 kena balik dorm sambil bwak banyak hadiah..mesti banyak org jeles...!!!!

okey la setakat nie jer dulu...
angah nak sambung kerja...!!!!!

*selamat hari jadi Aqilah....selamat hari raya semua...!!!!!



Read more ...