3 September 2011

TeRcAnTiK...

ASSALAMUALAIKUM.. 
hmmmmm angah rasa in lah kut entry terakhir sebelum angah blik asrama...!!!
huih...tiba2 rasa gembira...!!!sebab aper...?sebab ader org tulis pasal angah kat blog dia....!!!tq....!!!

okeh lah...sekarang nie angah nak gitau pasal bangunan-bangunan pelik yg ada kat dunia nie...

gambar2 nie angah jumpe dekat google image...



pelikkan..?mcm kat fairy world..geli-geleman la plak..!!


yang nie plak pasaipa...?pelik betul..mungkin lepas puting beliung..?ataupon tsunami..?


wah...inilah tempat yg sesuai untuk org yg suka baca buku...!!amik kau...bacalah buku yg besar tu...!!rasanya sampai raya cina tahun depan pon x abes baca lagi...!!


yang nie lak bakul saper...?bakul makcik mana ko curi...?ish2...mcm2 kan...!


nie rumah ker kereta...?hehe....kereta yg besar mcm rumah...!!!


yg nie x pelik mana pon..!!tpi mesti stadium nie jadi tempat kesukaan burung..!!!sebab dari atas nampak mcm sarang dia..!!



yg nie langsung x pelik...!!!sebab kita dah selalu tgok...!!tpi kalau org somalia yg tgok..!!!mesti mereka kata pelik...!!


sebagai penutup bicara...(ceyh)dlm banyak2 bangunan sume nie...,semuanya nyer x kekal.....yg kekal hanyalah yg terletak di tanah suci ..mekah...!!!so..bagi sesiapa yg sudah ke semua bangunan yg ada diatas....^...jgnlah bermegah sgt sebab selagi mekah belum dijejak...selagi tu anda masih org yg rugi....

sekian...

*hmmm..apa nak kata...?aper2 je lah....
Read more ...