29 Oktober 2011

Berjuta kali dah ucap...

Assalamualaikum....hari nie mood angah x baik sgt!Sebab apa..?Dia masih x mau maafkan angah...


tolong lah..maafkan.....angah tahu..angah dah buat salah.....tpi x kan x boleh nak maafkan...
ingatlah bahawa setiap manusia x sempurna.....setiap manusia ada kelemahan masing2...tolong la paham..

Apa yg angah mengarut nie..?Sebenarnya apa yg angah tulis nie adalah sebab...angah dah buat salah kat sorang nie...dia sgt rapat dengan angah...rasanya angah pernah buat entry pasal dia...dan dia pernah komen kat sinie...dia merupakan satu2nya org yg baik dengan angah..(form 2 girls)...
angah dah buat salah kat dia...

Satu hari tu...petang jumaat...angah ajak dia datang ke bilik band....angah tanya dia ...nak belajar lagu apa...
angah pon ajarlah dia lagu RIDE.....lepas angah ajar tu...dia rasa seronok...
Keesokkan harinya plak....waktu KBI(kelas bina ilmu..).....waktu tu dalam library....
Angah tersilap cakap...angah ulang..TERSILAP CAKAP...yg angah tak halalkan ilmu yg angah ajar tu...
angah tak sengaja cakap sebab waktu tu angha tengah tension....pasal..ada banyak omwok dengan mcm2 lagi...
lepas tu dia terus x mo cakap dgn angah....angah dah mintak maaf banyak kali dah...


Sebab benda nie lah...angah sedih...sampaikan satu malam tu angah ...waktu latihan band....angah menangis...(x pernah2 menangis tau..)....sepanjang latihan tu angha tension...dengan sapa2 pon angah tak cakap...
lepas tu..waktu latihan formation...habis jer latihan tu angah menangis depan kawan baik angah....
angah kata kat dia ..angah nak kuar band...angah dah x tahan hidup dalam band yg dah x best sebab semua yg angah sayang dah x mau cakap dengan angah dah...antaranya.......(....),(......),(.....).

so buat apa duk dalam band lagi...time pergi event bru2 nie...angah x cakap dengan depa pon...angah dah berusaha tpi...tiap kali angah nak cakap dengan depa...depa x mau tgok muka angah....angah sedih sangat..

angah rasa segala perjuangan angah dalam band sia2....tujuan angah duk dalam band sebab ramai org yg angah sayang ada dlm band...tpi bila mereka dah x sayang angah...ok....angah rasa angah terpaksa berundur...tanpa kerelaan angah sendiri...


Angah akan mulakan hidup baru...tanpa semua nya...angah akan berubah....Terima kasih kepada semua yg dah buat hidup angah menjadi sebuah kehidupan yg ceria....
Terima kasih..





Read more ...