10 Disember 2011

Kebesaran Tuhan

Assalamualaikum..apa khabar kepada semua pembaca blog angah nie....jawab salam tu....okeh la....untuk kali keberapa entah...angah nak update blog...nak citer pasal apa..?pasal benda yg tgh popular sekarang ...apa dia semestinya ..

Maharaja Lawak Mega

Ombak Rindu



.................................................................................................................
Maharaja Lawak Mega




Rancangan kesinambungan rancangan yg dulu ...iaitu Maharaja Lawak...cuma versi peserta yg dah banyak pengalaman......rancangan nie best sebab dia menggabungkan 3 buah negara...iaitu Malaysia, Indonesia dan Singapura.....

Walaupun sekrang nie dah minggu yg  ke-tujuh...tapi angah masih tak rasa lambat sgt utk update pasal benda nie..untuk masa sekrang..masih tinggal 7 peserta lagi iaitu..

  • OSBON
  • BOBOI
  • SAEHU
  • PIMAI
  • SYOK
  • BAWALPOWER
  • ADLIN
Angah bru jer tgok malam semalam...best la jgak..walaupun xder penyingkiran....cuma yg x bestnyer sebab group feberet angah dah keluar....aper nama group nyer...?



Nielah groupnyer...3G..

Group nie best sgt...cuma minggu yg mereka terkeluar tu...mereka x phm konsep kot...tpi boleh lah...kalau nak dibandingkan dgn yg lain...angah rasa mereka tak patut keluar ....group lain yg kena keluar...angah sedih la jgak sebab angah suka tgk mereka dri awal samapai lah sekarang..

Juri2 yg dipilih pown..walaupun ada kontroversi di peringkat awal...tapi sekarang nie dah boleh diterma ...syabas utk mereka...


Walaupun mereka bukan lah seorang yg suka buat lawak...tpi kritikan mereka dapat peserta jadikan sebagai panduan untuk menjadi lebih baik...tahniah buat Datuk  Chef Wan, Datuk Siti Nurhaliza dan Zainal Abidin Hassan...

So,bila 3G dah terkeluar...angah harapkan ada masuk blik...tpi x boleh...so...angah dah beralih kepada OSBON....depa best..walaupun pada mulanya x best sgt...tpi sekarang wow...sgt best...


muka yg bersahaja...lawak sesangat...apa org kata.."org lama lambat panas"...betul kan..?
so, buat masa sekarang angah hanya minat mereka je...yg lain...mmmmm.....no komen...

..........................................................................................................

OMBAK RINDU


Ini dia...sebuah fenomena terbaru filem Malaysia...filem Ombak Rindu.....walaupun angah x tengok lagi...tapi angah dapat rasakan filem nie best...(sebab ramai org kata filem nie best)....Ramai pelakon hebat yg berlakon filem nie...antaranya...
  • Maya karin
  • Aaron Aziz
  • Lisa Surihani
  • Bront Parale
Filem nie merupakan adaptasi daripada sebuah novel.....(mcm korang x tau..) tapi ada satu kontroversi iaitu......ada babak ranjang dalam filem nie...ish3..


bagi angah..babak ranjang nie bukan lah satu keperluan...tapi angah rasa mereka buat babak tu mungkin sebab nak ikut skrip...so..korang jgn nak pertikaikan plak..sebab angah tgk dalam FB penuh dengan macam2 kritikan terhadap filem nie...

Angah nak ucapkan tahniah kepada kesemua yang terlibat dalam filem nie..sebab dah berjaya mendapat pungutan filem yg tinggi meskipun baru beberapa hari ditayangkan....sesungguhnya kejayaan yg diraih itu adalah hasil daripada usaha anda....

.......................................................................................................
Rumusan


Bagi angah...kedua2 yg angah update nie..merupakan satu fenomena terkini di Malaysia....Tahniah kepada mereka yg terlibat....

.................................................................................................

Sekian.


*terimakasihkeranamembacablogsaya.....

Read more ...
Read more ...