12 Disember 2011

Suka Duka KP

Assalamualaikum dan salam sejahtera....sejak beberapa hari nie...angah rasa gembira sangat...ntahlah angah rasa gembira sebab macam2 benda happy dah berlaku dekat diri angah...

Angah juga rasa gementar sebab lagi beberapa hari jer nak pergi kursus...angah bukan nak pergi kursus KAHWIN tapi angah nak pergi kursus pengawas......awal tahun ary tu dah ada dah...so sekarang mereka nak buat lagi......

..................................................................................................................

Angah Rindu KP..

Secara serius nya angah nak bagitau korang yg angah sememangnya tgh rindu dgn semua kp....yer la...semua buat kerja sekali.....yg paling syok...ada geng KPR...kalau korang nak tau KPR tu apa...nanti angah citer lain...sebab KPR x semua orang tahu...

KP tu apa..?

KP tu adalah gelaran utk pengawas dekat sekolah angah.....kalau sekolah lain panggil pengawas...sekolah angah dipanggil KP.....

Kepimpinan Pelajar...


..................................................................................................................
Aktiviti Akhir Tahun

Sekarang angah nak citer apa yg jadi akhir tahun nie....

Malam terakhir ary tu...tengah pukul 2 pagi kowt....angah dengar bunyi bising dekat paras 2....angah duk kat paras 2....ada org gaduh la tu.....angah pown biar la.....ngantuk sangat...tiba2.....dengar announcement...suruh semua form4 dgn form5 turun kat compound...rupanya ada...gaduh2 tumbuk2...ish2 aper la nak jadi...

kisah dia.....form5 tuduh budak form4 curi barang depa...dah la time tu depa tgh SPM.....ish2...lepas tu...semua KP form 5 pergi dorm form4 cari barang yg hilang tu...lepas habis semua tu....x jumpa apa pun.....lepas tu...KP form4 plak pergi dorm form 5 cari barang 2 haram...akhirnya dapat 6 plastik besar barang2 haram....

antaranya laptop,henset,rokok...dan macam2 lagi...
angah sangat gembira.....sebab dapat rampas banyak barang...lepas habis jer semua tu...form5 semua maki2 KP form4....yg penting..... ada aku kesah..?nak maki2 ke ape ke....biarlah...yg buat salah nya sapa..?

..................................................................................................................

Jamuan KP...

nie antara gambar2 jamuan KP dekat dewan makan......yang penting KP form 4 yg handle semua nie...walaupun buat last2 minute...tpi best sgt..!!!



Sempat lagi amik gambar time tiup belon....?



nie dia...best friend angah...kami dua la satu kepala..haha


ish2..apa nak jadi...?



sempat lagi korang yer..?


nie dia geng2 angah..!!


ceh..belakon macam rajin..?


tengok suasana kat belakang tuh....tu la kemeriahan nya..


Sebenarnya ..majlis nie dibuat untuk meraikan form5...yer la..mereka dah nak keluar sekolah..so kena la buat jgak...nanti bila angah nak keluar sekolah plak....depa pon akan buat jgak majlis untuk angah...

...........................................................................................................

Time Buat Kerja..

yg nie plak time buat kerja dalam bilik mesyuarat....sememangnya x pernah dalam sejarah sekolah pelajar masuk dlm bilik nie...so...ini adalah sejarah kerana pelajar dah masuk dlm bilik nie..selalunya cikgu2 jer yg masuk..


wah..semua macam tgh sibuk..?



ala..gambar angah sikit jer masuk..?


sempat lagi buat iklan..? nampak sgt xbuat kerja...hehe





Kerja apa yg kami buat..?waktu tu..kami semua tgh pilih pelajar utk tahun depan...so...kami semua dapat tau la..sapa yg mohon nak masuk sekolah angah..ramai sangat...tapi kami  kena buat pilihan lah..


......................................................................................................................

Aktivi Terbest..

angah rasa yg paling best tahun nie adalh..perkongsian dengan bebudak SDAR....best sgt...sebab dapat buat perkongsian dengan depa..


Eh..mcam dalam bilik mesyuarat jer..?


Kenapa kaum lelaki sahaja..?




Owh..ada jgak pompuan..



Semua gelak...mesti ada lawak..


Tekun mendengar atau..mengantuk..?


Sesi bersalam-salaman..

Best sangat...sebab dapat tau cara sekolah lain menguruskan pelajar....seronok jugak sebab dapat jumpa kawan dekat situ...

.....................................................................................................................

Sesungguhnya....angah berasa gembira bila berada dalam Badan Kepimpinan Pelajar..... angah rasa seronok sebab aada satu pertalian yg wujud meskipun berlainan parent....eh..?

Walaupun pada awal2 tahun  angah rasa x best...tapi semakin hari2 semakin syok...semakin best..

So..insya ALLAH..tahun depan angah akan masih berada dalam badan nie...bukan apa..sebab angah dah sayangkan korang semua...

Sekian..

.............................................................................................................

*kredit to....

Aiman Hashim

Saudara Aiman Hashim

dan

Husna Yousob

Saudari Husna Yousob..


atas semua gambar yg diambil dari facebook anda....

*time kasih korang..!!!sayang korang.....<3<3









Read more ...