9 Mac 2012

~Pendedahan Tergempar~

Assalamualikum..dan selamat malam...hurm...sekrang nie angah bru sampai kat rumah...baru balik dari asrama...huh letih pun ada la jgak...tpi...ntah la...malam semalam tgok filem...sekarang dah kat rumah..so dah x boleh nak bukak lappy samapi lewat malam..huhu..

Sekarang angah nak buat pendedahan pasal benda nie...angah amik daripada pemerhatian dgn kajian angah sendiri....pendedahan tentang apa..?

DUNIA AKHIR ZAMAN

.............................................................................................................................................

Macam2 dah jadi sekarang nie..korang sendiri boleh tgok la...mcm2 benda yg pelik dah jadi..huh..kadang2 angah terpikir kenapa angah x mati sekarang..?maksudnya xpayah la angah diuji dengan segala ujian..tpi.apakan daya..setiap manusia diuji betul tak..?

so sekarang nie angah nak tunjuk..tanda2 akhir zaman....sila menjamu mata anda..!!!


ini adalah apa yang diperkatakan oleh Rasullullah....hurm..akhirnya semua nie dah terjadi sekarang....!!!kenapa..?...kenapa...?


apa dah jadi...?dgn ayah sendiri pon boleh...dah la dekat MALAYSIA..?


x tau nak kata apa bila tgok gambar nie...rasa mcm nak termuntah plak...ingat wahai manusia2..nanti nabi x mengaku umat..!!!


anda rasa dimana kejadian nie berlaku..?di negara mana..?india...?china..?hurm..semestinya negara MALAYSIA...negaraku yg tercinta..!!!


hurm..satu lagi masalah2 yg sering berlaku..iaitu kes pembuangan bayi....serius angah tgok rasa nak muntah..rasa insaaf...tolong la...x payah la buang bayi tu..jaga la elok2...dah terlanjur..so.terima je la..!!


apakah ini..?baju melayu..?lelaki sama lelaki..?:(


projek yg membuat bangunan tinggi di Ma'kah....apa yg dah jadi..bukan ka tu satu drpd tanda2 kiamat..?renung2renung kan lah anda...


tanda kekuasaan ALLAH....adakah ini dajjal yg dikatakan akan menyesatkan manusia..?ciri2 dajal adalah bermata satu...jadi adakah ini dia..?wallahualam...


lubang besar..ditemui...huh...dalam gila...!!!!macam mana boleh ada tak tau..!!!

................................................................................................................................................

Sebagai org yg rasa bertanggungjawaab..angah rasa benda atau hal nie memang kena jaga elok2..kalu x tau nak buat apa sgt..cepat2 lah insaf..duk kat masjid mana2..lepas tu..tinggal kat situ sampai kiamat..betul tak...?...tapi x payah la..sebab benda tu merepek ja..sebab lebih baik kita dekatkan diri dengan Tuhan disamping melakukan amalan fardhu kifayah...

cuma ada satu kemusykilan iaitu...apakah pemimpin negara....x tau pasal benda nie..?..hurm..rasanya macam ada..cuma x menyeluruh..lagipun angah tgok sekarang nie pemimpin pon dah x boleh nak pimpin diri sendiri..(berdasarkan pemerhatian angah...)..

so..apa yg korang nak cadang kan..?boleh la komen lepas tu..nanti angah akan bagitau dekat PM kita..!!!!

...................................................................................................................................................
 sekian..

Khyril berkata : Hurm. penat jugak bila selau update blog...tpi x pa sebab ramai yg baca...hehehehe





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.