16 Mac 2012

~Senyum Sampai ke Telinga~

Assalamualaikum dan selamat hari jumaat....apa khabar korang..?...oklah....sekarang dah hari jumaat..cepat  sangat  masa berlalu..pejam celik2...dah nak habis dah cuti...hurm.apa yg angah dapat sepanjang cuti nie..?

................................................................................................................................................................

First sekali...angah dapat siapkan homework..time cuti...huhu....first time kut..dapat siapkan homework...selama nie x pernah angah siapkan homework secara keseluruhannya...sebab apa..?sebab selalunya angah malas nak buat...mungkin sebab tahun nie dah nak...


nak SPM dah pon..x sangka kan....rasanya angah buat blog nie time angah habis PMR..teiba dah nak SPM..terasa macam laju sgt jam tu berpusing..kan..?

.....................................................................................................................................

Seterusnya....time cuti nie..angah gaduh ngn org yg rapat ngn angah...sebab apa..?sebab salah angah sendiri...hurm...nak kata sedih tu..mmmg sedih..tpi naseb baik dia dah maafkan..huhu..selamat..sebab angah x mau benda yg lalu...berulang kembali....ok...

Satu lagi time..cuti nie...angah ada chat ngn sorang budak nie dlm fb...nak tgok dia..?sat..


nie la budak tu....comel..?mmg la...tpi...yg best nye..sebab angah ngn dia. dah buat satu skandal dlm FB...hahahaha..lawak sesangat...kami dua buat fake relationship...hehe..hahaha..lepas tu heboh..la..pasal budak nie banyak peminat....sebab tu bila angah buat camtu...ramai yg jeles..hahaha....so..angah boleh citer yg tu jer dlm nie...sebab terlalu open sgt..!!!hehehe...

........................................................................................................................................................

Dalam cuti nie jgak...angah ada baru tau yg jiran angah..(walaupun dia duk jauh skit dri rumah angah..)....adalah budak band jugak...tpi dia bukan band angah..dia band lain...


nie la budak tu...dia baru form 2..sama ngn "adik" angah yg lain....dia sekolah dekat Perlis tu...huhu....kalau selama nie angah x rapat ngn dia..tpi sebab dia budak band jugak..so..mungkin kami akan lebih rapat ...mungkin..?

.....................................................................................................................................................

So bagi angah....angah x kisah..apa yg org nak kata..sebab yg paling penting adalah diri kita..dan bukan diri org lain...bagi korang plak..?

Nanti lepas cuti nie...angah kena hadapi kehidupan yg sama setiap hari...hurm..takpa...sebab benda tu yg angah suka buat..apa lagi...LATIHAN  BAND SETIAP HARI...

So lepas nie..tunggu hampa..budak band...latihan dgn lebih giat akan dijalankan..!!!!

sekian..

.................................................................................................................................................

Khyril berkata : Selamat menjalani hari2 anda..dengan bangga....huhu..:P....:O


3 ulasan:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.