7 April 2012

Aku Masuk Penjara~

Assalamualaikum..apa khabar..?...huhu...sekarang nie angah tengah sedih..sebab sekarang org len suma boleh balik umah...angah plak..x boleh balik.....huhu...sedih sgt..!!!


........................................................................................................................................

Nasihat-menasihati



entry kali nie angah nak nasihat-menasihati sesama kita....

.......................................................................................................................................

Nasihat Pertama..


  • Kepada sesiapa yg rasa diri dia tu hebat sgt.....teruskan dengan perasaaan anda tu..sebab apa...?sebab apa ..?sebab bila dah ada sifat tu dalam diri...maka akan lebih ramai yg akan benci diri kita...!!!!..jangan ingat kita tu bagus sgt..!!!!!
........................................................................................................................................


  • janganlah bersedih..kerana apa..?kerana pasti ada kawan..mahupun sahabat yg akan datang membantu kita....tpi..jgn lah harapkan kawan baik kita yg akan datang membantu...mungkin rakan2 yg tidak baik dgn kita yg akan membantu kita..oleh itu.....kita keanlah pandai mencari kawan...supaya kita sentiasa mempunyai sesorang yg boleh membantu kita..!!!

..............................................................................................................................................


  • janganlah kita hanya pandai bercakap sahaja..tpi tidak pandai melakukan apa yg kita nak cakap tu....hurm...kalau hanya pandai bercakap..makanya...nanti org ramai tidak akan mempercayai kita...maka lebih baik kita berdiam diri..kalau rasa diri tu x mampu nak melakukan apa yg telah dikatakan...(gambar diatas tiada kena -mengena dgn nasihat nie..)

...........................................................................................................................................


  • jangan duk buat STAR.....paham dak..?maksud dia...kalau kita ada sesuatu event tu...kita kena la pergi..walaupun kita dah terror...sebab apa....?sebab kita diperlukan oleh org lain....tpi kalau kita x teror lagi...x payah la duk buat star.....sebab org lain tgok..apa yg korang buat tu...bagi angah...x payah la...duk buat STAR...lebih baik duk diam2....sebab kita tak tau apa yg org lain kata apa kat kita...

....................................................................................................................................................


ada org tu kata nak belanja angah...so angah tunggu ja...!!!


sekian...


Khyril berkata : selamat maju jaya..~majulah soksek...



4 ulasan:

  1. hehehe...suke entry nasihat ni....sempoi je tp byk input.... mekasih for sharing dan mekasih nasihat menasihati.... Alhamdulillah...

    BalasPadam
  2. sama2...lepas nie akan lebih banyak entry pasal nasihat2 nie....thank you for reading my blog..!!

    BalasPadam
  3. jom .. kita saling tunggu huahuahu !

    BalasPadam
  4. hg nak tggu apa ..? spek mata puteh oiii..?

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.