8 April 2012

Kerajaan Langit dan Kerajaan Bumi~

Assalamualaikum..dan salam sejahtera angah ucapkan....hurm..sebenarnya angah x tau nak tulis apa..hahaha...dah la time nak tulis entry nie...ramai yg tgh tgok...huhu..pening kepala.....tiba2 angah terfikir nak tulis pasal...org yg suka menyimpang dari agama Islam..

..............................................................................................................................................


nie adalah org yg mengaku nabi...percayakah anda..?...bukankah sudah diberitahu bahawa tiada nabi selepas Rasullullah..?....ish3...kesian diorang...hurm....astagfirullahhalazim.....


yang nie pasaipa pulak...? WAHYU ALLAH..?hahha..nak tergelak pon ada gak..sebab dah jauh menyimpang dah diorang nie...!!tpi..bila pikiaq balik...mereka nie pasti akan masuk ke dalam neraka....betul x..?


kejadian nie berlaku lepas mereka ditangkap oleh pihak berkuasa....betapa ramainya diorang..!!!!daripada yg tua sampailah ke muda....ish2...serius angah rasa sedih bila tgok apa yg dah jadi...


nie plak....antara org yg paling polular dalam menyesatkan org Islam....tokoh yg paling berjaya dalam bidang menyesatkan manusia...!!!



nie lah kawasan kediaman dia..sangat cantik kan..?macam syurga..?muahahahaha....sekarang dah kena roboh dah pon rumah dia.....dia pon dah lari pi mana x tau......padan muka...!!!!


nie pon dikira sebagai ajaran sesat..sebab mana boleh org laki2 ngn pompuan solat sekali..!!!!sgt HARAM....ish2..dah x betui dah manusia sekarang nie.....bila angah tgok benda nie....angah terfikir yg x da sapa ka yg tegur diorang..?....hurm..

........................................................................................................................................................


bagi angah...apa yg diorang buat nie sangat2 terkutuk..sebab apa..?ini adalah benda SYIRIK..benda yg sangat ditegah oleh agama.....so....kita sebagai yg masih belum SESAT..perlu lah menentang nya...sedih bila tgok..hal ajaran sesat berleluasa...x da sesiapa yg menegur mahupun membanteras...nasib baik lah di MALAYSIA kita da jakim....dgn yg lain2...macam mana kalau negara luar..?...x da sesiapa yg nak membanteras...hurm...so...angah harap kita boleh bersatu untuk membanteras benda nie...

..........................................................................................................................................

sekian..

Khyril berkata : Minggu depan nak pi KL....ada wind o..!!!syok gila..!!!

1 ulasan:

  1. mcm2 ajaran sesat kat dunia ni, kat malaysia pun dah byk ajran Islam sesat yg pelik2... bahaya kot klu gini..

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.