19 Ogos 2012

hari raya : lebaran yg dinanti..

assalamualikum..apa khabar..?..selamt hari raya angah ucapkan kepada semua warga blog...huhu..riuh rendah sungguh..huhu..macam mana dgn hari raya korang..?hapenning x..?...angah punya raya best sangat cuma...hari nie angah x dapat beraya dgn lebih lama..sebab parent angah kkerja..so kena balik awal....kalau dak..sampai ke malam..duk beraya lagi...huhu..syok2...tahun nie raya kedua baru balik alor star...tahun lepas x balik pon..huhu...so tahun nie merasa jugak la..naik lebuhraya...huhu...balik kampung...

teringat la pulak time dulu2...dulu angah tinggal kat perak...so bile time nak raya..mesti akan balik kg...so..time perjalanan tu best sgt....tgok kereta yg banyak...kadang2 takut la jugak kemalangan..huhu..tpi alhamdulillah..x pernah lagi kemalangan....sekarang pulak..jarak kampung ngn rumah tok wan..dekat sgt....15 minit pon dah sampai....x sempat nak pejam mata..tiba2 dah sampai...huhu apa dia..?..

pasal raya pulak angah tgok tahun nie macam x best..kakak angah kata pagi tadi dia rasa macam x raya pon....haha...macam masih bulan posa...tpi hakikatnya harinie dah raya...so kena lah terima...tpi x pa..tahun depan ada lagi..kalau sempat..huhu....so...dah lepas dah raya untuk tahun nie..so apa pulak tema raya korang tahun depan..?....huhu...nak tgok tema raya angah tahun nie..?...tngggu..nanti angah update....leaps tu korang boleh la tgok puas2...hohoho

do..korang nantikan update angah yg nanti yer....tpi bgi sapa yg baca..tpi belum follow tu..tolong la follow..bukan apa...kadang2 follow mengfolllow tu akan mengeratkan ukhwah antara kita...dak gitu..?bila ukhwah terjalin maka apa2 yg kita lakukan akan terus diberkati...hebat la pulak angah nie..?

so sekian saja dripada angah...angah harap apa yg angah nak sampaikan nie.korang boleh paham dgn setulus hati..sebab apa yg angah tgh merapu nie kadang2 ada maknanya...so..jgn buat2 x paham pulak..?


1 ulasan:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.