20 Ogos 2012

next update : raya kedua!!

salam salam salam..apa khabar?..apa cer korang time raya kedua..?hahah..dlm FB duk sibuk org ramai duk update pasal raya kedua..angah plak..esok kut bru nak tulis pasal raya kedua...pasaipa..?..sebab malam nie...angah x larat skit...gambaq pon dlm kamera lgi...malas nak upload..huahuahua

raya kedua angah balik alor star..so angah tgok macam2 ragam manusia...angah singgah kat RnR Gurun..so angah tgok ada jgak org Cina ngn India kat situ..huh..?...apa yg depa buat.?...raya jugak ka..?huhuhu...

satu lagi angah tgok dalam berita pasal KL dah ditakluk ole org asing....hahah...kesian kan..?....mmg ada rasional dia jugak..sebab dah org melayu balik kampung masing2..so yg tinggal hanyalah org asing..ngn org bukan melayu je la...hahaha...tgok kat KLCC pon dah macam kat negara lain...huhu..mmg kesian..

dekat lebuhraya tadi pon ramai org gak....tgok semua kereta berpusu2 ke utara...haha..nak wat apa..?entahlah....dah penat...esok nak bangun awal..pastu angah update pasal raya...kali nie.angah hanya nak citer skit2 je....

oklah bye....2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.