30 November 2012

SPM OMG!OMG!

Assalamualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada semua readers....hurm...berkenaan tajuk harini...SPM...


untuk pengetahuan korang (yg mmg tak tau) angah sebenarnya baru habis SPM...hohoho...merdeka?...ye la tuh....hurm...bila dah habis rasa sedih la plak...kan?

ye la...kalau mula2 dulu takut sangat....pastu bila tgh exam....duk dalam dewan...rasa boring plak....haha..
pastu bila SPM...jumpa PENGAWAS PEPERIKSAAN...macam2 keletah atau kelakuan yg dilakukan oleh kami semua...haha....


kadang2 angah terpikir....kenapa adanya SPM...kenapa semua org yg menjadi warganegara Malaysia semestinya kena amik ujian nie?

kenapa erk?

walauapapun jawapan dia...angah dah amik dah pon....walaupun rasa ada paper yg payah....tpi ada jugak paper yg senang....kalau nak ikut result percubaan...hurm...nak nanges pon ada gak...tapi nak buat macam mana...dah mmg macam tu ja yg angah boleh buat...x gitu?...korang mesti ada pengalaman korang masing2 kan?...cer citer kat angah...

acctually...angah rasa  macam SPM tu bukan segala2nya...ramai org kata..SPM penentu masa depan...bagi angah..SPM tu macam sebagai catalyst...sesuatu entiti yg akan memebantu seseorang untuk mencapai kejayaan...so...pandai2 lah korang cari catalyst sendiri kalau SPM x boleh jadik catalyst yg baik..

catalyst is equal to pemangkin..

that all for today..

by the way..angah masih dalam proses mengedit...tolong komen?


Read more ...

14 November 2012

WAITING FOR ME??

Assalamualaikum..apa khabar..? sekali lagi angah kembali ...kembali untuk apa..? sebenarnya agah rindu sangat untuk berblogging..tpi angah dah lama berhenti..kenapa..?...sebab ada macam2 sebab...

klu dulu angah ada impian nak capai 400 followers dalam tahun nie...nampak macam nak dapat dah...tpi entahlah...

sekarang nie angah sibuk ngn EXAM...exam apa..?...Spm...so angah x boleh la nak update selalu...tpi sebenarnya....angah nk buat blog nie balik..maksudnya angah nak edit balik..tapi x tau bila..so korang tunggu je la....okeh..?



itu aje dari angah...nantikan blog angah yg baru....!!
Read more ...