9 Disember 2012

my name is KHAN...

Assalamualaikum dan selamat malam....apa cer korang malam2 nie?haha....kehidupan yang agak bosan..lepas SPM..angah x tau nak buat apa..semakin bosan..dan semakin bosan....bosan....

Today...angah nak citer pasal CHINTA..

apa yang angah paham tentang cinta...


tajuk kat atas tu..x da kena mengena langsung okey..cinta bagi pendapat angah ada macam2...

CINTA terhadap kawan2...

cinta atas dasar persahabatan...perlu ka? rasanya perlu..sebab barulah ada rasa sayang antara sahabat..tak gitu?...kalau dah sayang barulah dikatakan sahabat sejati...


CINTA terhadap keluarga...
keluarga...sapa tak sayang keluarga...?...haha...keluarga perlulah dicintai sepenuh hati...sebab merekalah yang akan bantu kita kalau kita ada kesusahan...siapa lagi yg nak tolong kita?


CINTA terhadap alam..

yang ni pun penting jugak...bukan ke nanti kita pun akan masuk dalam ni?...kita kenalah jaga betul2...jaga kebersihan..jaga semua lah..


Cinta terhadap DIRI sendiri..

yang ni paling penting...diri sendiri yang perlu dicintai....sebab apa?..sebab kalau x da sapa cinta kat kita...tapi sebenarnya ada lagi..iaitu diri kita sendiri...yang tu paling penting...



....................................................................................................................................................................................................................................

So...cinta bukanlah hanya untuk org berkaple...bukan hanya untuk pasangan kekasih....so kalau macam tu..bolehlah angah nak bagitau semua yang angah cintakan anda?..haha...rasanya memang boleh..tapi dah jadi adat...yang CINTA tu hanya untuk kekasih..ish2...memang tak patut...

So setakat tu je malam nie...



1 ulasan:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.