23 Disember 2012

Review Film : Kuch Kuch Hota Hai



KUCH KUCH HOTA HAI


KUCH KUCH HOTA HAI,sebuah filem yg sangat2 popular,dibintangi oleh Shah Rukh Khan,Kajol,Rani Mukerji.Kisah menengai kehidupan yang penuh emosi.


Kisah mengenai Anjali (Kajol) yang berkawan rapat dengan Rahul (Srk),mereka kawan baik,dan kemudian datang pula Tina(Rani),so lepas tu Rahul suka dekat Tina dan pada masa yg sama Anjali pun suka jugak kat dia,tapi Anjali larikan dirinya,dan pergi ke tempat lain.


Anak kepada Rahul,nama dia Anjali,anak kepada Rahul dan Tina,Tina meninggal ketika Anjali kecil.Tina telah menulis surat kepada anaknya supaya mencari Anjali,so cerita bermula ketika itulah!




So apa pendapat korang dgn filem ni?Sape dah tgok?Cer like? haha,angah suka sebab citer dia best,lagu2 pun best gak,kalau sapa yg x pernah tgok lgi,sangat2 rugi!

So korang kenalah tgok!Angah kalau citer Hindustan,angah suka yg dulu2 punya,yg baru ni,macam entah apa2..banyak sgt yg nak tiru barat! Dah x best.Satu lagi,kadang2 ramai org anggap citer Hindustan hanya org pompuan tgok? Please la,ramai oke laki yg tgok.Angah pun sekarang nie tgh try2 nak mendalami Korea punya filem.Macam best.haha

Okeylah sampai sini ja!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.