22 Disember 2012

Wow.Cantiknyer.

Assalamualaikum dan selamat pagi.Apa khabar? hoho..semalam angah pergi jalan2 dgn family..nak tau pergi mana? Nanti la angah cerita lain.Sekarang nie angah nak story pasal kereta2 yg angah jumpa dekat jalanraya.Korang mesti ingat kereta yg biasa2 ja kan? Tapi yg angah jumpa semuanya pelik2..jom tgok..




Kereta yg seperti baru keluar daripada BIKINI BOTTOM..hahah ada mister Crab pulak dah? haha...lawak kan? Nam pak macam kancil,tapi rupanya bukan.kalau angah,x mau la kereta camni.



Yg ni pulak rasanya,agak menginsafkan.Sebab kereta ni terus bawak penumpang dia ke kubur.So walaupun kereta canggih,mewah macam mana pun,tapi semuanya xboleh bawak ke kubur.Insaf sebentar.



yg ni pulak..hurm..rasanya kalau keretani berleluasa kat seluruh dunia,nescaya pengeluar tayar seluruh dunia akan bankrap..haha...lawak kan? Siap ada tangan ngn kaki pulak..dah macam dinasour...



Kereta kah?haha,kasut gergasi kut? Tapi ada roda.?Suka hatilah...tapi lawak la.Sebab kasut tu tinggi nak mampus.haha..sapa la yg sanggup nak pakai?


wow..sangat futuristik.cantik sgt..dah la tayar dia macam x nampak...so anga rasa mesti sgt laju...mesti tahap kelajuan cahaya apa?



comelnyerrr...wow..comel dan sgt kiut..mesti seronok kucing2 angah sebab dapat naik kereta kucing..haha..tapi kucing angah banyak sgt la...haha..tak kesah la...kalau kereta ni kaler merah mesti lagi cun...


Rasanya sampai sini dululah yer..bukan apa...rasanya dunia ni hanya untuk sementara,sebagai seorang manusia,kita kena lah hadapi semua yg dah jadi,jangan berputus asa,ingatlah bahawa percaya pada diri sendiri adalah sejuta kali lagi bagus daripada percaya pada org yg xpernah nak mencuba percaya pada diri kita.






1 ulasan:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.