23 Januari 2012

Geli tengok

assalamualaikum...hari nie bersempena dengan perayaan tahun baru cina...angah nak citer pasal satu benda yg angah paling x suka...tpi angah pelik sebab ramai orang suka...apa yg bestnya....hurm..angah tengok macam nak muntah la pulak..nak tau apa dia..?mai angah nak tunjuk...


.......................................................................................................................................

KPOP

serius angah nak bagitau yg angah sangat benci dengan KPOP...bukan apa..sebab angah tengok KPOP nie bukan lah benda yang boleh dibuat pujaan...sebab benda nie lebih kearah yg pelik...paham dak maksud angah..?

ok..angah tunjuk gambar sebagai bukti..


bila angah tengok gambar nie rasa pelik la plak..dengan muka jambu depa tu..


tengok gambar nie..tergedik2..macam apa lgi...dah la nampak habis SEGALANYA...huh..boleh dibuat pujaan..?


duk tunjuk badan pulak tu...?huh...serius bosan..


tengok la gaya rambut depa...semua nya hampir sama..


fashion yg pelik2...macam badut la 
plak..

.....................................................................................................................................................

angah nak minta maaf kalau apa yg tulis nie buat para pembaca blog nie marah..bukan apa..angah cuma nak bagitau apa yg angah tak suka...pasal KPOP...angah tau mesti ada yg marah...angah hanya nak bagitau yg angah hanya menulis..so..kalau korang xpuas aty..boleh la komen kat bawah nie..sebab angah nak tau jugak apakah yg menyebabkan korang suka sangat dengan KPOP nie...


serius angah nk bagitau angah x kan pernah suka dengan KPOP....


.................................................................................................................................................

Khyril berkata : jangan terasa...kalau nak perbincagan boleh lah komen kat bawah nie...






Read more ...