14 Mac 2012

Sudah-sudahlah tu..



Khy Aerill Hassan

Assalamualaikum..apa khabar..?mood angah sepanjang cuti nie x berapa baik..sebab apa..?sebab macam 2 berlaku..entah la..angah rasa penat sangat..sebab apa angah bergaduh dgn adik angkat angah...hurm..macam mana boleh bergaduh..?

Angah tanya dia seomething..tpi benda yg angah  tanya tu dia x suka..lepas tu dia merajuk..angah pon dah minta maaf...bukannya angah sengaja nak tanya..angah tanya sebab angah nak tahu benda tu betul ke tak.....lepas tu angah tau yg benda tu x betui...angah pon..minta maaf la..tpi dia macam marah kat angah la plak...hurm....

Lepas tu, dia x mau layan angah dah..maksudnya dia x mau balas mesej yg angah bagi....setiap ary angah hantar mesej..dia x mau balas..kalau balas pon sebab angah hantar salam....kalau benda lain..dia x kan jawab.....kadang2 angah terfikir..teruk sgt ke angah tanya benda tu..???....kalau angah tau benda nie akan jadi...angah x kan tanya dia soalan tu....sekarang nie angah x tau nak buat apa...sebab selagi dia x jadi macam dulu balik..(sembang2...citer pasal sekolah..duk melawak dua..) selagi tu angah rasa  ntah la...x boleh nak buat kerja...

Cuma angah rasa mungkin angah nie melebih2 sangat betul tak..?...kalau angah nie lebih2 sangat..tolong lah bagitau angah....angah tahu semua2 nie angah yang bersalah....angah org yg paling BODOH dalam dunia sebab tanya benda tu dekat dia...kalau la dia baca apa yg angah tulis...angah harap dia tau..

Angah cuma nak minta dia punya jawapan ja..itupun x boleh..?hurm...angah tak tau nak buat apa dah..kalau la ada sesiapa yang boleh tolong...?ada ka...?rasanya x payah la..sebab angah rasa lebih baik angah selesaikan masalah angah noe sendiri..sebab angah yang cari penyakit...sapa suruh angah tanya soalan camtu kat dia...kan dia dah marah....lama kut dia marah......angah x mau pisang berbuah dua kali...

Kalau la dia jawab...hurm..ntah lah.....angah rindu time dulu2...time angah baik ngn dia...selalu sembang dlm FB...sembang pasal kerja sekolah...pasal sekolah..pasal blog....sekarang nie nak sembang pon dah x boleh..sebab bila angah on9..dia akan off9...sebab apa..? mungkin sebab dia dah meluat dgn angah...selalu tanya soalan yg pelik2...betul x...?

Kalau dia x mau jadi adik angkat angah x pa...angah x kisah....(x kisah la sgt...!!)....tpi......


ntah la..


.......................................................................................................................

Khyril berkata :x da mood selagi situasi x jadi mcm dulu..

Read more ...