16 Mac 2012

~Senyum Sampai ke Telinga~

Assalamualaikum dan selamat hari jumaat....apa khabar korang..?...oklah....sekarang dah hari jumaat..cepat  sangat  masa berlalu..pejam celik2...dah nak habis dah cuti...hurm.apa yg angah dapat sepanjang cuti nie..?

................................................................................................................................................................

First sekali...angah dapat siapkan homework..time cuti...huhu....first time kut..dapat siapkan homework...selama nie x pernah angah siapkan homework secara keseluruhannya...sebab apa..?sebab selalunya angah malas nak buat...mungkin sebab tahun nie dah nak...


nak SPM dah pon..x sangka kan....rasanya angah buat blog nie time angah habis PMR..teiba dah nak SPM..terasa macam laju sgt jam tu berpusing..kan..?

.....................................................................................................................................

Seterusnya....time cuti nie..angah gaduh ngn org yg rapat ngn angah...sebab apa..?sebab salah angah sendiri...hurm...nak kata sedih tu..mmmg sedih..tpi naseb baik dia dah maafkan..huhu..selamat..sebab angah x mau benda yg lalu...berulang kembali....ok...

Satu lagi time..cuti nie...angah ada chat ngn sorang budak nie dlm fb...nak tgok dia..?sat..


nie la budak tu....comel..?mmg la...tpi...yg best nye..sebab angah ngn dia. dah buat satu skandal dlm FB...hahahaha..lawak sesangat...kami dua buat fake relationship...hehe..hahaha..lepas tu heboh..la..pasal budak nie banyak peminat....sebab tu bila angah buat camtu...ramai yg jeles..hahaha....so..angah boleh citer yg tu jer dlm nie...sebab terlalu open sgt..!!!hehehe...

........................................................................................................................................................

Dalam cuti nie jgak...angah ada baru tau yg jiran angah..(walaupun dia duk jauh skit dri rumah angah..)....adalah budak band jugak...tpi dia bukan band angah..dia band lain...


nie la budak tu...dia baru form 2..sama ngn "adik" angah yg lain....dia sekolah dekat Perlis tu...huhu....kalau selama nie angah x rapat ngn dia..tpi sebab dia budak band jugak..so..mungkin kami akan lebih rapat ...mungkin..?

.....................................................................................................................................................

So bagi angah....angah x kisah..apa yg org nak kata..sebab yg paling penting adalah diri kita..dan bukan diri org lain...bagi korang plak..?

Nanti lepas cuti nie...angah kena hadapi kehidupan yg sama setiap hari...hurm..takpa...sebab benda tu yg angah suka buat..apa lagi...LATIHAN  BAND SETIAP HARI...

So lepas nie..tunggu hampa..budak band...latihan dgn lebih giat akan dijalankan..!!!!

sekian..

.................................................................................................................................................

Khyril berkata : Selamat menjalani hari2 anda..dengan bangga....huhu..:P....:O


Read more ...

~Hariku Kembali Ceria~

Assalamualaikum..dan selamat sejahtera dan salam satu Malaysia....Hari nie hari jumaat..maksudnya lagi 2 hari angah dah kena balik sekolah..hurm.....x best la plak....tpi angah x kesah..sebab angah boleh jumpa ngn adik2 angkat angah..hahaha...angah gembira sebab angah dah berbaik ngn adik angah.....

Angah dengan adik angah yg gaduh arytu dah baik2 semula..syukur alhamdulillah..sebab apa..? sebab angah x mau kejadian tahun lepas berulang semula...dah xmau pikiaq balik....huhu....buat sakit aty ada la..so..sebagai org yg belajar drpd kesilapan..angah x mau dah......ngeri kowt...

angah jugak dapat adik baru.....maksudnya adik angkat baru.......tpi yg nie lain..sebab dia nie perempuan..sebab selama nie angah ada adik angkat laki2..tpi sekarang nie plak..pompuan...nanti lah angah citer pasal dia....citer dia mmg lawak.....nanti angah citer na...


angah nak ucapkan selmat ary lahir kepada kakak angah..yg sorang nie...nak tgok muka dia..? satgi angah tunjuk....dia adalah kakak angah yg paling angah sayang...(mmg la..angah mana ada kakak selain dia..)

Profile Picture

nie lah dia....huhu..masih belajar....kalau sesapa nak jadi abg ipar angah boleh lah datang meminang....tpi kena lalui ujian dulu..hehhe

angah x rasa sedih pon lepas apa yg jadi semalam..(peristiwa pahit)..sebab apa...sebab angah tau yg benda tu x elok pon..untuk org yg nak amik SPM tahun nie...so..bagi angah lebih abik berkaple selepas SPM....

.....................................................................................................................................

Sekian..

Khyril berkata : selamat hari lahir...dan (hurmm..)


Read more ...