27 Mac 2012

Dah Kembali..?

Assalamualaikum..dan salam sejahtera kepada semua yang membaca blogangah nie..saban hari..ramai yg kata blog angah nie best....terima kasih..bagi angah....semua nie belum lagi sampai kemuncaknya....

Oklah sekarang nie angah nak citer pasal apa yg angah janji arytu......apa dia...?
arytu angah kata yg angah tgh gembira sebab apa..?sebab...angah dah berbaik dengan org yang angah bergaduh...


tapi sekarang nie dah berbaik...huhu...alhamdulillah...angah dah minta maaf kat dia...sapa tu..?....FS.....

Ceritanya macam nie....arytu..angah terpikiaq...sampai bila angah nak bergaduh ngn dia..? setipa kali jumpa..asyik masing2 mengelak ja.....kalau jumpa@berselisih..mesti buat x tau....so..ary tu..angah amik keputusan nak minta maaf....lepas tu mintak jadi baik balik mcm biasa......

Akhirnya...dia bersetuju nak maafkan angah.....yg tu angah syok gila...lepas dari ary tu...dia baik ngn angah balik..angah bagi dia pinjam angah punya lappy...pastu sekarang dia dah bagi angah pi dorm dia..kalu dulu x boleh...huhu....terima kasih sebab boleh terima angah balik...

............................................................................................................................................

Cerita kedua plak..sebab angah sekarang nie ada 4 org 'adik' yg nak kena jaga....hahaha..sapa..?
Nanti angah tunjuk..sekarang nie angah tak tahu mereka anggap angah mcam apa..tpi angah anggap depa macam adik angah sendiri....2 org form 3...2 org lagi form 2....huhu....nak tgok muka depa..?...

Nah..

nie la dia budak form 3 tu..nama dia FIKRI SAHARI...angah baru jer berbaik ngn dia...huhu...walaupun pernah berlaku satu kejadian...biarlah..yg pasti..angah anggap dia mcm adik angah sendiri...


nie plak IRFAN HAIQAL..dia baru form 2....huhu..dai nie kadang2 gaduh ngn angah..kadang2 baik ngn angah plak...haha...tpi budak nie mmg comel...hahaha...nie adik angah jugak...

nama budak nie AZIRAH HALIM...dia nie form 3....dia budak band jugak..mcm fikri...huhu...angah kadang2 bergaduh ngn angah ..kadang2 baik blik...hahaha....tpi angah x kesah....




nama budak nie DALILA BHARI....dia nie form 2 jgak..sama macam irfan...huhu..angah baru je amik dia jadi adik angkat angah...huhu....dia nie baik la jugak.....dia ngn azirah adalah budak BAHAS........so lepas nie...korang sume kena tau..


...............................................................................................................................................

sebagai penutupnya....angah hanya nak bagitau yang angah sayangkan mereka macam angah sayangkan diri angah sendiri..sebab apa..?sebab entah la....kalau la korang suma boleh baca blog nie...hurm....

lepas nie sume org kena tau la bahawa mereka nie adik angah..!!!jgn berani2 nak kacau....hahahax


sekian..

Khyril berkata : Sepandai-pandai tupai melompat....ntah..?


Read more ...