1 Disember 2012

Selamat pagi CINTA

Assalamualaikum..apa khabar..?...sekarang angah dah mula balik dah hobi lama angah....apa dia?...hahha...mestilah blogging...sebenarnya..angah hanya nak cerita pasal hobi baru angah selain berblogging...apa dia..?.....
Baca Novel

kebanyakan novel yg angah baca tu bukan angah punya pon...haha...adalah org tolong sponsor haha...setakat sekarang nie..baru dua novel dah berjaya dikhatamkan....hebat dak?


citer nie best la jugak...(apasal nak kena citer pasal novel2 nie?)haha...novel nie macam besa..bukan angah punya..tpi kawan kakak angah yg punya...

citer nie pon sama gak...best...baru je habis baca tadi....hoho


hurm..kebanyakan novel yg angah baca akan habis dibaca dalam masa 4 atau 6 jam...lama kan?....bukan apa..sebab bagi angah ada satu persamaan bagi semua novelis perempuan (just pendapat angah ja..)..apa dia?


hurm..kalau dlm citer novel tu mesti akan ada sorang lelaki kaya...yg akan rapat dgn perempuan yg miskin atau sederhana...pastu ada konflik skit...last sekali akan happy...hoho...mmg dah boleh agak..tpi citer tu diolah2...haha...pastu bru nampak mcm ada lain skit dri org len...haha..mmg lawak..

tapi kalau korang nak tahu...angah suka gak dgn novel thriller...best sangat...kalau novel thriller..tu mestilah novel daripada RAMLEE AWANG MURSHID...nie antara novel yg angah dah baca..


best sebab apa..?...sebab dalam novel dia...x banyak unsur2 cinta..tpi banyak yg seram..or yg suspens...tu yg best tu...tapi angah pon dok baca gak novel yg lain...bukan apa...just nak isi masa yg sangat2 terluang hoho..

kadang2 ada org tanya angah..kenapa baca novel..?..bukan novel tu hanya untuk org perempuan ja..?

jawapan angah : hurm...novel bukan dicipta untuk perempuan saja....sama macam memasak...bukan hanya untuk perempuan saja...dan kenyataannya...ramai chef yg dripada golongan lelaki...

tpi org tu kata balik :apa kena mengena chef dgn novel..?

jawapan angah : sama la...sebab kedua2nya...macam hanya perempuan punya...tpi kebenarannya semua golongan boleyh...kalau hanya untuk prempuan ja....mesti Pak Cik Ramlee x jadi novelis...haha..

.......................................................................................

Kesimpulannya..apa yg angah belajar adalah :

  • x semua benda hanya satu2 golongan ja boleh buat...
  • kalau jadi novelis pon boleh kaya
  • isi novel dgn membaca adalah owsome

That's all for tonight...maybe tommorow i will update back my blog...with my new stories..haha...and i hope that i will find someone that is better than her..?...what i am talking about...just kidding...apa yg angah mengarut?...hehehe


Read more ...