4 Disember 2012

Ladang Anggur~Here i Come

Assalamualaikum dan selamat malam semua..apa khabar?Baik?..hehe...oklah hari nie angah nak citer pasal kehidupan angah untuk hari semalam...hari nie pergi jengjalan kat SIK..buat apa?..sebenarnya angah pun x tau kat sana ada apa...tpi parents angah citer kat situ best sebab ada Tasik..

Tetiba angah terpikir..TASIK?..tempat lain xde ke...?...rupanya kat tasik tu ada ladang anggur...agak pelik...tpi angah pun pi la jugak...nak tgok punya pasal....

Bila dah pi tu..best la plak..rasa macam pi CAMERON HIGHLAND...haha...tapi kat cameron ada strawberi..kat sini ada anggur je..

This camera prove everything...


syokkan?best kut..


tgok dapat petik lagi tuh..mmg best 




tapi sayangnya...x boleh petik pulak..so yg tadi tu..opsss


ceyh...



nie la Tasik tu...


tgh tunggu sapa..?



with my beloved mother..


dekat depan LADANG.

..............................................................................................................................................................................................
haha..memang x rugi kalau korang pergi...tapi yang x bestnya sebab x boleh petik..dan maksudnya x boleh makan...hanya boleh tgok...tpi angah terpetik..nak buat camna..dah terlepas...haha..walau apa pun...x sangka..Kedah...ataupun Sik kawasan yang agak hulu..ada jugak kawasan yang best camni..seronok kut....btw...best kalau dapat pergi dengan kawan2...sedih...haha...

ermm..sebenarnya angah dah jumpa angah punya hobi baru..baru jumpa hari nie..nak tau apa dia..?..nanti lah angah citer...malula plak..nak citer...oklah..bye2...



Read more ...