17 Januari 2013

Golden Disk Award!!!

Assalamualaikum dan selamat petang semua..apa cer? sekarang anah nak citer pasal satu benda yg angah memang x pernah  tau...nak tau apakah? korang tgokla..Golden Disk Award ataupun diapnggil sebagai GDA...haha.dah macam GBS...geng bas sekolah...haha....jom tgok sama2...


apakah Golden Disk Award? sebenarnya angah pun  tak tau..sebab x pernah dengar...kononnya anugerah kepada artis korea..tpi x buat kat korea pun..buat kat negara luar..Malaysia adalah negara pertama di asia tenggara yg dijelajahi mereka..edisi yg dulu adalah di Osaka..



kenal ka? sebenarnya angah x tau pun ni artis apa? sape ek? kalau korang kenal gitaw angah...angah betul2 tak tau...mcm best..haha..




wow,sexy ladies...hurm..sama jugak dgn yg sebelum ni..angah mmg x kenal..dan  xtau..tpi rasanya berdasarkan sambutan terhadap anugerah tu...dah nampak dah yg Malaysia mmg ramai org yg suka KPOP..




ni sape plak dah? macam grup fames...tpi seriously angah mmg x kenal..




yg ni pon sama..kaler merah gitu..dah macam band sekolah angah...ahha...




ni la kut hadiah yg diorang menang




ni apa plak dah?



hurm..dah nak habis dah kut? kan?


wow..menang anugerah..


actually angah sememang2nya x pernah tau atau kenal dgn artis  KPOP..kalau dengar nama tu macam pernah la...selalu jgak dengar radio...tpi sememangnya angah x kenal...angah memang x amik tau pun..sebab angah bukanlah peminta tegar KPOP..tapi rasanya boleh kan kalau angah mencuba utk kenal KPOP dengan lebih dekat?

bukan apa..kadang2 angah rasa KPOP tu macam pelik sangat..tpi angah dengar ada org komen yg diorang ni sangat disiplin dalam persembahan diorang...betulkah? maybe..sebab persembahan diorang teratur...tpi x bermakna artis Malaysia x ada disiplin..betulkan?

so rasanya ada bagusnya kalau kita amik tau jgak pasal apa yg berlaku kat negara kita..memandangkan tahun 2014 adalah tahun melawat Malaysia...jom kita sama2 promosikannya...


so setakat ni dahulu..untuk update kali ni..KPOP? maybe angah akan suka..tapi bukan sekarang...

*nak tgok Setia Hujung Nyawa...

assalamualaikum..



3 ulasan:

  1. first tu SHINee
    second : 4minutes (x psti )
    third : Super Junior
    Forth : B1A4
    Fifth : Nuest (x psti )

    BalasPadam
    Balasan
    1. hurm..thanks...sebab gitau kat angah...angah mmg x tau haha..

      Padam
  2. waaa~ teringin nk pegi gda ari tu :'( tapi x dpt pegi. hummm

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.