9 Januari 2013

Kau Kejam Sangat!!

Assalamualaikum dan selamat pagi semua!Apa khabar? mesti ramai yg tgh kerja kan? okelah.bercerita pasal Kejam..sape yg kejam? sape? rasanya kalau utk zaman sekarang ni sudah semestinya....


ISRAEL lAKNATULLAH

kenapa angah kata camtu? rasanya semua org dah tau..cuma angah rasa..perlu utk angah dedahkan sapa Israel yg sebenarnya kepada org ramai,kalau bukan kepada org Malaysia,maybe utk org luar negara? x gitu?

tengoklah..macam mana tanah Palestin yg besar..boleh jadik kecik,tu pun tahun 2005..sekarang?ish....dah tinggal kecik bebenor,mmg dasar perampas la!!


asyik2 berperang?kononnya nak amik balik tanah diorang,apasal? pergi la kat tempat lain,banyak lagi ruang2 kosong kat Bumi ni..kalau terpaksa sangat,pergi la Marikh ka,Musytari ka...kat sana banyak sangat tanah!


ni lah kut tempat yg diorang nak sangat tu,ish apala...tempat tu kononnya ada harta diorang yg ditanam dalam tanah..


kerana nakkan benda tu,habis rakyat palestin cedera,kesian tgok budak kecik ni,mesti dia asyik fikir,apa salah dia,sampaikan semua ni jadi kat dia,ish,mmg kejam teruk kut ISRAEL tu..


tengoklah,ibu yg sanggup pertahankan dirinya utk lindungi anak2nya daripada tentera israel..bagus sungguh ibunya...angah tengok pun dah sebak...nak menangis..


anak2 yg mati shahid,syukur sebab diorang dapat mati shahid,iaitu mati yg semua org inginkan,walaupun diorang kecik lagi,tpi baguslah,sebab x perlu nak berhadapan dengan tentera israel....


rasanya setiap hari korang boleh tengok dekat TV tentang kekejaman Israel,apa yg kita oleh bantu? rasanya hanya dengan doa yg ikhhlas..supaya YG MAHA BERKUASA akan memberi rahmat kepada mereka setelah apa yg terjadi,mungkin mereka diberi ujian yg sedemikian rupa supaya kita disini selalu bersyukur dengan anugerah tuhan,syukur akan rahmat yg melimpah ruah,yg sentiasa menjadikan negara kita aman dan makmur..

kepada sesiapa,marilah kita berdoa kepada tuhan agar mereka dapat dibantu,atau mendapat rahmat daripada Tuhan...


assalamualaikum....


4 ulasan:

  1. kejamnya diaorang tu .... tak pa tak lama dah kebagkitan itu nak datang

    BalasPadam
  2. kenapa dorang nak sangat Palestin? sebab tu tanah suci yang direbut sejak zaman sebelum kedatangan Rasulullah SAW lagi.

    apa yg buleh kita buat? perkukuhkan akidah kita dgn akidah yg sebenar-benarnya. gemilangkan balik keindahan Islam dalam diri, keluarga, masyarakat dan negara kita.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul2,kita kukuhkan akidah kita,dan hapuskan pengaruh israel di negara kita!!

      Padam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.