18 Februari 2013

Fanpage Baru Blog Saya.

Assalamualaikum dan selamat pagi..alhamdulillah..kita masih boleh hidup lagi pada hari ni..syukur alhamdulillah...macam mana hari ni? korang kerja lagi ek?haha..takpala..teruskan mencari rezeki yg halal..

okeylah..kat sini angah cuma nak hebahkan..fanpage angah yg dulu tu angah dh x guna dah...sebab apa? sebab dia punya macam rosak la..lgipun tajuknya x sama dgn blog angah..so angah terpaksa tukar..jadi sapa2..yg dah tgok tu..LIKE la yerk...



tolong la klik..bukan apa..sebab rasanya baru skit je..tapi x kisahla..angah dah buat so..kalau ada apa2 nanti angah gitau kat situ..cuma sekarang ni angah tgh mencari bloglist baru..yer la..nak masuk bulan baru..dan yg pasti..bulan 3 angah akan sibuk..so angah teruskan sampai bulan 4 sekali.so untunglah..dua bulan tau!!!

dan juagk..kepada sapa2 nak masuk dlm list bloglist angah..boleh la..ke sini...senangje syaratnya..dan yg penting tarikh tamatnya lambat lgi..bukan apa..sebab angah tengah mencari..rakan2 blogger utk jadi bloglist angah...



Assalamualaikum..



1 ulasan:

  1. waa,,, rajin wat bloglist,,saya tak reti buat bloglist,,ehe

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.