17 Februari 2013

Hijab Wig : Sopan Sangat



Assalamualaikum dan selamat petang..haha..kena update jgak..haha..angah baru selesai update blog pasal review..huh mmg penat..review 20 blog...tpi takpa mmg best pun..tambah2 semuanya blog2 ohsem..

Haha..tgah sibuk tgok gambar dekat google..tiba2 terjumpa pasal Hijab Wig...baru angah tau macam ni rupanya...sangat sopan dan menutup aurat...




sangat menutup aurat kan? ish2..dah teruk dah ni...ape punya stail la camni...mesti ni semua budaya barat yg kononnya dimelayukan?tak gitu?


tgok ni....macam rambut..tpi cuma kain je..pelik sgt...entah la..



yg ni pon sama jgak..atas dah tutup..tpi yg lain masih ketat..ish2..apa ketat sgt tu? 
nak tunjuk kat sapa?

betul2..




tgok kucing ni,comel je kan?haha..lgi cantik dri yg atas2 tu..apa nak jadi dgn dunia sekarang? semuanya nak ekxpres2 bagai...tak payah la..baik pakai purdah lgi bagus...

So kesimpulannya kepada semua,fikir elok2..yg wajib adalah menutup AURAT..bukan sekadar tutup rambut..dan satu lagi..kalau dah tutup semua tpi ketat2 tu...fikir la sendiri..bukan apa..sebab sekarang ni macam2 sangat..kononnya nak ikut fesyen..tpi bukan nak ikut syariat islam yg sbenar? apa nak jadi...

sekian..assalamualaikum...

4 ulasan:

  1. huh.. dah teruk daa kes fashion..

    BalasPadam
  2. Pelik tapi inilah yang dinamakan fesyen :-)
    Bagi Wilma, tak perlu la kita terlalu terikut2 dengan fesyen...
    Ingat tujuan kita bertudung...Betul tidak :-)

    BalasPadam
  3. huh... dah macam2 fesyen sekarang ni... bertudng bukan niat tutup aurat, tapi fesyen semata-mata.... Nauzubillah min zalik

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.