20 Mac 2013

HINA POLIS : AYAH SAYA POLIS!!




Assalamualaikum dan selamat malam,sedang blogwalking terjumpa entri tentang nie!! ish2 apa hal lagi nieh??cuba korang tgok apa yg dia katakan??




Nampak tak? Sanggup dia kata camtu?? eh..apa kata kalau dia aje yg pegi sana??Please la..ayah angah pun POLIS jgak..ayah angah jugak buat sekatan jalanraya,ayah angah terlibat dengan sekatan jalanraya tu!! so AYAH ANGAH BODOH??
Please la..x payah duk hina2 org lain..tgok diri sendiri dulu..betul2 sempurna?? PERFECT sangat?Erm  entah la..malas nak fikir pasal org ni.

Sekian.

P/s : masih terasa dgn ayat2 pedas dia..

ENTRY YG SAMA 
 

 

6 ulasan:

  1. sabar angah.. esok2 dia akan rasa nanti..Allah maha adil :)

    BalasPadam
  2. Agak melampau betul Ishak Johari ini.. Apa kata kita ramai-ramai cabar dia yang pegi sana pula?? Biar dia rasa susah ke senang!! Rasanya dia dengki sangat sebab kena tolak permohonan nak jadi POLIS atau ASKAR kot!!!

    BalasPadam
  3. dia tak pernah brada dlm situasi tu, sbb tu dia pndai ckp je .. Tak sangka ada jugak manusia mcm nie.. -_-

    BalasPadam

The author will be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.