19 April 2013

Hilang Stress & Masalah



Assalamualaikum dan selamat siang..siang2 ni kita tak mau pening2..so kita rehatkan minda dengan tgok gambar2 lawak nie..maybe tak lawak bagi sesetengah org..tapi bagi angah cukup lawak!! :D


Photo

MR BEAN buat hal lagik!!!Ahahaha...cer korang tgok..muka yg sangat2 tak boleh belah.. :D




Photo: Vroooom Vrooom....

wow..naik motor beramai2....tapi satu je motornya..cua bayangkan...betapa jimatnya petrol.dgn yg lain2...tak la sesak..:P





Photo: seksi

Seksi la pulak!!! haha nak makan?? hehe..tak lalu nk makan..




Photo

Apa kata anda?? :D betul jugak..asap tu yg sebabkan perokok pasif turut terkena penyakit..


Photo: Cuba baru tahu...

Faham tak??Cer try baca banyak kali..mmg benda ni sangat2 %$&^$.


Photo


Korang nampak tak??Try tgok betul2..ayat2 yg digunakan kat situ!! :D


Kadang2 kehidupan tak perlu stress sangat..memang setiap manusia ada masalah tersendiri tapi.jangan jadikan masalah itu sebagai halangan utk kita bergembira..selain tu..kalau dah banyak masalah or masalah tu korang tak tau macam mana nak selesaikan..angah tau caranya..

Minta pertolongan ALLAH.S.W.T..insyaAllah akan berhasil..

Sekian..
 
 



5 ulasan:

  1. n3 ni sgt sesuai utk uni skg.. (Y_Y)

    yg cat2 tu jahat la..kenakan org!!haha..

    BalasPadam
  2. stress. tetibe je gelak sorang2 baca entry ni. haha

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.