7 April 2013

PENGUMUMAN UNTUK SEMUA BLOGGER!!

Assalamualaikum dan selamat siang..pengumuman!!! :D

Apakah pengumuman itu?? Haha..sebenarnya tak lah mengejut sangat..biasa2 ja..angah just dalam rancangan nak buat giveaway...GA apa?? GA yg special..dan yg paling best..ringkas..tak susah mana pun utk korang..




Kalau sebelum ni banyak syaratnya..tpi kali ni.simple as that..tpi hadiahnya pulak meletup..so angah harap korang join la oke..sebab GA ni jugak utk angah tolong kawan angah,seorang blogger baru...

Kalau korang sudi join,just tinggalkan komen di entri ni,harap ramai la yg sudi.. :D

Nantikan entri tentang GIVEAWAY tu dalam masa yg terdekat :D....


 
 
 

13 ulasan:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.