13 April 2013

RINDU...Telah melekat dalam HATIku..

Assalamualaikum dan selamat malam..
Apa yg angah nak katakan..angah rindu.Ya...rindu..dengan macam2 benda...Bukan dengan aweklah..xde makna nk rindu2 :D

 

First sekali,angah RINDU nak belajar balik.Means duduk dlm kelas balik..study/prep...pastu rasa balik suasana sekolah...Belajar dgn cikgu2....main2 dlm kelas...haha..sembang2...sedih kan..5 tahun sekolah kat situ...sapa yg tak rindu??

Second, angah RINDU nak main muzik.Main orkestra...ye..angah adalah budak orkestra..rindu nak main lagu sama2..rindu nak ada sectional dgn senior2..dgn junior2...rindu nak kena marah sebab main salah....rindu nak kena marah sebab kawad salah..:D


Tapi...??

Semuanya dah tak boleh nak ulang,ya..masa tak boleh diulang...so..apa yg angah boleh buat hanyalah tgok2 balik gambar2 lama...sedih la jgak..:)..tapi nk wat cmna.. lepas ni angah dah nak kena pergi Universiti..so angah kena belajar pulak macam mana kehidupan kat sana..

Sekian..


p/s : Kadang2 angah terasa bila pergi MAJLIS ANUGERAH PELAJAR CEMERLANG...:(
 
 

4 ulasan:

  1. rindu jugak..:) zaman stdy antara zaman paling best..dpt hang out dengan kengkawan..etawa bersama,menagis bersama..eh ternyanyi plak,haha.. tp mmg best..rasa nk putar je waktu..huhuhu

    BalasPadam
  2. thn dpn saya akn lalui ape yg angah rse lah
    huhuhu :(( syg nyer nk tinggalkn alam p'sekolahan

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum, rindu memang sentiasa ada dlm hati seseorang , samada di ungkapkan atau just tersimpan dlm hati..

    BalasPadam
  4. kenapa harini semua entry rindu pasal beljr dlu2 ek. hehe yes! i pun rindu jugak, kadng2 bila duduk termenung sorg2 teringt balik kenagan dgn kawn2.y pahit nak tergelak pun ada, yang manis boleh buat kita tersenyum sorg2.. hihi btway nice entry, jgn lupa visit my blog ya ;)

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.