6 Mei 2013

KEPUTUSAN PENUH PRU 13


Assalamualaikum dan selamat hari ISNIN..




Hari ni angah nak tunjuk RESULT PRU13..mesti korang dah tau kan?? tapi angah tetap nak tunjuk jugak...haha..erm..apa yg boleh kita katakan..adalah MELAYU PERLU BERSATU!!

Semalam angah tak boleh nak tgok/bukak FB sebab dalam tu semuanya penuh dengan maklumat2 palsu..ya...maklumat2 yg direka oleh org2 tertentu..sebab tu lebih baik tgok TV atau dengar radio..ada ke??

So nilah keputusannya..BN MEMERINTAH DENGAN MAJORITI MUDAH..dan CINA menunjukkan kuasa mereka di MALAYSIA...so masing2 boleh buat telahan/pandangan sendiri :D

Sekian..
 
 

2 ulasan:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.