14 Mei 2013

PEMENANG SEGMEN SIMPLE CONTEST BY DJH!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..arghh..minggu ni angah agak sibuk sampikan angah terlupa nak umumkan pemenang segmen angah yg tamat hari jumaat ary tu...

 Untuk pengetahuan semua..pemenang sudah dapat..cuma angah tak umumkan je lagi..so sekarang ni angah nak umumkan pemenangnya!!

HADIAH UNTUK SEGMEN SIMPLE CONTEST BY DJH

RANDOM X2






RANDOM ORG 

  1. http://cadburylovescontest.blogspot.com/2013/05/segmen-simple-contest-by-djh.html
  2. http://www.fatindiana.com/2013/05/segmen-simple-contest-by-djh.html 
  3. http://www.mawarberduri4147.my/2013/05/segmen-simple-contest-by-djh.html  




CABUTAN UNDI

  1. TEMPAT PERTAMA :  Set untuk si gadis ( mini make up tools x1, getah rambut HK x1, klip sanggul x1, klip rambut x1pair ),  header X 1,Topup RM5,edit blog x1,,REVIEW BLOG.
  1. TEMPAT KEDUA : Topup RM5, header X 1,,REVIEW BLOG.
  1. TEMPAT KETIGA : Topup RM5, header X 1,REVIEW BLOG.



Akhirnya..dah umumkan pun..kat mana nak mintak hadiah?? link?? cuba klik dekat hadiah masing2...kat situ korang terus ke sponsor tersebut..

ni ayat utk korang beri kepada sponsor..

Salam,saya telah memenangi hadiah dalam SEGMEN SIMPLE CONTEST BY DJH.Saya menang hadiah .........yg anda sponsorkan..


 Kemudian,sponsor itu akan meminta anda memberikan detaill :D

sekian..kalau ada apa2 pertanyaan sila ke  sini

9 ulasan:

  1. Alhamdulillah menang doodle n header. dua2 saya suka ^^

    BalasPadam
  2. alhamdulillah, FD menang. terima kasih :)
    tahniah untuk semua pemenang ^^

    BalasPadam
  3. wah ! tahniah pada pemenang ~ syokk nya segmen neh .. tp sayang tak terjoin pom .. xpe next time , akan ku join ~ hehe =)

    BalasPadam
  4. ala...xmenang....
    btw, tahniah semua pemenang :)

    BalasPadam
  5. tahniah buat semua pemenang.. =)

    BalasPadam
  6. Tahniah kpd para pemenang ^_^ pm saya cepat2 , nanti dpt hadiah cepat :)

    BalasPadam
  7. Alhamdullilah menang tempat pertama ^^ Thanks angah

    BalasPadam
  8. Tahniah buat pemenang.... =)

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.