16 Mei 2013

SELAMAT HARI GURU



Assalamualaikum dan salam sejahtera...berkenaan hari GURU..so angah nak story jugak la pasal sekolah2 yg angah pernah belajar..nak tau??Ni antara sekolah2nya...

 

TADIKA ISLAM KUALA KANGSAR,PERAK
SEKOLAH KEBANGSAAN SULTAN IDRIS II,KUALA KANGSAR,PERAK
SEKOLAH KEBANGSAAN BERUAS,PERAK
SEKOLAH KEBANGSAAN SUNGAI KARANGAN,KEDAH
SEKOLAH MENENGAH SAINS TUN SYED SHEH SHAHABUDIN,PULAU PINANG
SEKOLAH MEMANDU GABUNGAN,PULAU PINANG

Banyakkan sekolah angah??...bila dah banyak tukar sekolah so banyak lah guru2 yg mengajar angah..so apa yg penting angah nak cakap something utk semua guru2 :D

Selamat HARI Guru buat semua guru2 yg telah mengajar saya secara formal mahupun tidak formal..saya ingin meminta maaf jikalau banyak membuat kesalahan..restuilah saya...halalkan ilmu2 cikgu..saya doakan semua guru2 akan sihat sentiasa dan dirahmati ALLAH SWT.

SELAMAT HARI GURU!! :D 

Angah jugak nak minta maaf dekat seorang GURU yg sangat angah hormat/sayangi dan angah anggap macam parents angah sendiri...time kat sekolah..angah sangat2 hormatkan dia..bila dia keluar sekolah..angah sedih...tapi bila angah dah keluar sekolah..ada konflik pulak...so CIKGU SMEE..saya nak minta maaf kalau ada buat salah dengan cikgu!! :(


 

5 ulasan:

  1. slmat hari guru semua guru kat msia!

    BalasPadam
  2. selamat hari guru buat semua warga pendidik...

    BalasPadam
  3. selamat hari guru juga :)

    jsa guru ttp dikenang
    especially cikgu tadikan kan :)

    BalasPadam
  4. selamat hr guru.hehe

    http://bloggadisbrutal.blogspot.com/2013/05/8-photo-shoot-bajet-hensem-abang-aku.html

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.