4 September 2013

Ada HIKMAHnya.



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Hai2 :) Hari ni angah rasa hidup angah macam nasib malang!! Ya..dari pagi sampai ke petang!!
Cerita pertama,angah datang kelas pagi tadi..pastu lecturer mintak assignment.Angah dah siap dah assingment tu semalam..tapi lupa nak bawak!! Naseb baik angah boleh salin balik apa yg angah buat dekat kertas lain.
Cerita second,angah tak perasan bila dah habis kelas sampai petang.Rupanya angah tak pakai kad matrik!! Kad matriks angah HILANG!!! Ya Allah!! :( Macam mana nak exam FINAL nanti?? Puas angah cari satu fakulti.Tapi tak jumpa jugak!! :'(
Cerita ketiga,angah tgok tension dengan benda2 yg jadi..pastu tetiba kawan angah call angah!! Dia bagi tau yg kat KOLEJ JATI,air takda!! Macam mana nak mandi?? Macam mana nak amik wudhu??


So apa yg angah rasa sekarnag ni agak tertekan.DENGAN rasa sakit hati, tak tau nak wat camna..so angah pun hanya berdoa dengan tuhan!! :) Harapannya semoga hari2 yg mendatang akan menjadi lebih baik!

Mungkin ada hikmah pada masa hadapan.Mungkin Allah nak bagi angah something.:)

Sekian. 

11 ulasan:

  1. sabar..semua yang berlaku ada hikmah..

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. mmg dugaan :) tapi takpa..bersabar jugk..

      Padam
  3. Assalamualaikum angah. kesian angah. semoga semuanya kembali pulih. angah jangan stress sangat tau. doa pada Allah, semoga dapat jumpa balik kad matrik angah tu :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam... alhmdullillah..dah jumpa blik dah kad matriks tu..thanks :)

      Padam
  4. Setiap yg berlaku ada hikmahnya :)

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.