20 September 2013

Antara Kesungguhan Dan Kebolehan





Assalamualaikum dan salam sejahtera.Diam tak diam..rasanya tinggal 2 minggu je lagi angah dekat UITM SHAH ALAM.Dan seterusnya akan bercuti semester.Sungguh tak disangkakan.Kat atas tu adalah gambar laptop angah dengan CLARINET yg angah pinjam dekat Fakulti.Nak beli CLARINET?? Tak mampu lagi lah..harganya lagi mahal dari LAPTOP!!


Angah ada belajar main CAKLEMPONG..orang kata Caklempong ni ada semangat..sampaikan kawan angah kata " JANGAN LANGKAH CAKLEMPONG..NANTI KAU KENA KACAU MALAM NANTI." Tapi angah langkah jugak..sebab  buat apa nak takut dekat benda tu..takut dekat TUHAN lagi penting.Apa yg angah tengok ramai kawan angah dekat fakulti yg tak takut tuhan pun..Tapi bila bab2 benda2 mistik or syirik punya la pandai.. :'(


Untuk pengetahuan semua,Fakulti Muzik Uitm Shah Alam terletak di Seksyen 17.Fakulti ni terletak dalam kawasan INTEC.Tempatnya macam tersorok sikit kat dalam kawasan tu.Apa yg angah boleh katakan bangunan  fakulti angah macam bangunan sekolah..So angah tak rasa macam fakulti sangat la..lebih kepada sekolah :)

Sekian
*Berpijak di bumi yg nyata :)

2 ulasan:

  1. Selamat bercuti semester angah walaupun da 2 minggu lgi :)

    BalasPadam

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.